Konspekt lekcji-Schemat akcji ofensywnych w systemie 1-4-4-2

Nasza ocena:

3
Pobrań: 98
Wyświetleń: 2667
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Konspekt lekcji-Schemat  akcji ofensywnych w systemie 1-4-4-2 - strona 1 Konspekt lekcji-Schemat  akcji ofensywnych w systemie 1-4-4-2 - strona 2 Konspekt lekcji-Schemat  akcji ofensywnych w systemie 1-4-4-2 - strona 3

Fragment notatki:


Temat : Schemat akcji ofensywnych w systemie 1-4-4-2
Zadania w zakresie:
Umiejętności: uczeń naucza się prowadzić piłkę zew. podbiciem Motoryki: koordynacja ruchowa, orientacja
Wiedzy: z zakresu taktyki w danym ustawieniu i umiejętnego poruszanie się
Akcent wychowawczy: współpraca w drużynie i dokładność wykonania
Klasa: VI
Płeć: chłopcy
Ilość uczniów: 20
Czas trwania: 60 min
Miejsce zajęć: sala gimnastyczna
Przybory: piłki, znaczniki
Tok leckji
Zadania szczegółowe
Dozowanie
Uwagi
1.
Część
wstępna
I Zorganizowanie grupy
II Umotywowanie do zajęć
- podanie tematu zajęć
- zachęcenie do aktywnego udziału w zajęciach
- wyjaśnienie jak ważny elementem jest taktyka w piłce nożnej
III Rozgrzewka
- berek z piłkami
- prowadzenie piłki w biegu i krążenia RR w przód, powrót w biegu i prowadzenie piłki
- prowadzenie piłki i krążenia RR w tył, powrót krążenia piłki wokół T
- prowadzenie piłki podeszwą, twarzą w kierunku prowadzenia, powrót prowadzenie piłki zew podbiciem Np.
- prowadzenie piłki podeszwą plecami do kierunku prowadzenie, powrót prowadzenie piłki zew podbiciem Nl - prowadzenie piłki między kostkami i powrót w ten sam sposób tylko, że tyłem do kierunku poruszania sie
- krążenia T
- rozciągniecie mięsni NN
- rozgrzanie pachwin, stawów kolanowych i skokowych
- 10 podskoków z podciągnięciem kolan pod klatkę piersiową
- przebieżki
1 min
1 min
12 min
Uczniowie/ zawodnicy którzy nie ćwiczą siadają na ławce i zbiórka grupy w dwuszeregu
Co chwile dodajemy jednego nowego berka aż będzie 4 berków
Uczniowie tworzą cztery rzędy i ćwiczą z piłkami jeden za drugim. Uczniowie ćwiczą na odcinku ok. 10-15 m


(…)

… by każdy widział N
U dobierają się w piątki i jedna piłka na grupę
Tworzymy 2 grupy 10 osobowe, 1 piłka Tworzymy 4 zespoły po 5 osób
3.
Część
końcowa
V. Uspokojenie organizmu- zabawa uspokajająca „ skąd słychać gwizdek
VI. Czynności organizacyjno- porządkowe
- Sprzątanie sprzętu i zbiórka w dwuszeregu
- Sprawdzenie czy nikt nie odniósł kontuzji
VII. Motywacja do samodzielnej pracy
Zachęcenie do doskonalenia…

Uczniowie w rozsypce na połowie Sali bez piłek, piłki w bramce
Uczniowie przez cała długość Sali wykonują 2 przyspieszania na odległościach podanych przez prowadzącego
2.
Część
Główna
IV. Kształtowanie umiejętności i doskonalenie sprawności
- Krótki charakterystyka ustawienia 1-4-4-2
- w grupie jest 2 obrońców, 2 pomocników i 1 napastnik,
Środkowy obrońca dogrywa piłkę do skrajnego obrońcy, ten zagrywa…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz