Numer hospitacji: 8
Data: 28.IX.2004r.
Temat: Doskonalenie odmyku Klasa: VIa
Cele główne lekcji: Płeć: M
1. Umiejętności: uczeń w miarę możliwości wykonuje odmyk
Ilość uczniów: 12
2. Motoryka: koordynacja, zwinność
Miejsce: sala gimnastyczna
3. Wiadomości: uczen zna zasady doyczace asekuracji Czas: 45'
4. Akc. wych: dyscyplina, współpraca Przybory: skakanka, materace, drążek umocowany na drabinkach, ławeczka
Tok Lekcji Zadania szczegółowe Uwagi org.-metod 1. Organizacja grupy
Zbiórka w dwuszeregu
Powitanie
Sprawdzenie obecności i gotowości do zajęć
-niećwiczacy siadaja, ćwiczący ściągają bizuterię
2. Motywacja
1. Podanie tematu zajęć
3. Rozgrzewka
1 .Cw.RR -W biegu naprzemianstronne krążenia RR w przód.w tył 2.Cw.T w pł.strz. - W biegu skłony T do nogi lewej, do nogi prawej 3.Cw.NN - W biegu na sygnał przysiad, wyskok w górę z klaśnięciem 4.Cw.T w pł.czoł. - P. W. rozkroczna z ramionami w górze, skłony T raz w L raz w P strone 5. Cw.RR i NN - P. W. unik podparty.ugięcie ramion z jednoc zesnym wyrzutem NN w tyl
6. Cw. T w pł strz. W tył - P. W. leżenie przodem,wznos T w gore 7. Cw. M. brzucha - P. W. leżenie tyłem, nożyce poziome NN 8. Cw.T w pł.poprz. - P. W. siad rozkroczny, skłony T raz do nogi L, raz do nogi P 9. Cw. Równoważne - P. W . siad prosty.na sygnał siad równoważny z wytrzymaniem 10.Swobodne podskoki.
4. Kszt. umiejętności, dosk. sprawności
1. Pokaz i objaśnienie
I. Tor przeszkód:
przewrót w przód (nast. raz z naskoku)
10 przeskoków przez skakankę
Podskokiem, podpór na drążku, wytrzymanie, odmyk
Zwis na drabinkach, unoszenie prostych NN X5
10 przysiadów
II. Tor:
przewrót w tył
skakanka
podskokiem, podpór na drążku, wytrzymanie, odmyk
1 - „brzuszki” X10 , 2 - „mostek”, 3 - „scyzoryki” X5
przejście równoważne po ławeczce, RR w bok, głowa prosta
III. Wyścigi rzędów: „Piłka górą”
„Piłka dołem”
„Piłka do podającego”
5. Uspokojenie org.
6. Czynności org.
Zbiórka w dwuszeregu
Omówienie zajęć, pochwała najlepszych, krytyka przeszkadzajacych
- niećwiczący sprzątaja salę
Uwagi o lekcji:
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)