Infrastruktura transportu - test - Przyśpieszenie boczne

Nasza ocena:

3
Pobrań: 35
Wyświetleń: 560
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Infrastruktura transportu - test - Przyśpieszenie boczne - strona 1

Fragment notatki:

Warszawa Śródmieście to:
a) posterunek odgałęziony
+b) przystanek osobowy na szlaku W. Zachodnia - W. Wschodnia
c) stacja kolejowa węzłowa
d) stacja kolejowa czołowa
e) stacja kolejowa pośrednia
W celu określenia wartości przechyłki toru w łuku
należy uwzględnić:
a) natężenie przewozów
b) typ szyny i podkładu
+c) pionowe przyspieszenie działające na pojazd
poruszający się po łuku
+d) pochylenie poprzeczne szyn
+e) dopuszczalne wartości przyspieszenia bocznego
działającego na pojazd
Wielki port lotniczy ( o znaczeniu światowym ) to
taki, który obsługuje rocznie:
a) więcej niż 0,5 miliona pasażerów / rok
b) więcej niż 1 milion pasażerów / rok
c) więcej niż 3 miliony pasażerów / rok
?d) więcej niż 5 milionów pasażerów / rok
e) więcej niż 10 milionów pasażerów / rok
Wielkość dopuszczalnego niezrównoważonego
przyspieszenia bocznego działającego na tabor kolejowy przejeżdżający przez tor w łuku wynosi:
a) 0,1 m/s2
b) 0,6 m/s2
+c) 1 m/s2
d) 1 km/h2
e) 6 m/s2
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz