Telemarketing - strona 10

note /search

Ubezpieczenia gospodarcze

  • Politechnika Częstochowska
  • Ubezpieczenia gospodarcze
Pobrań: 938
Wyświetleń: 4389

Ubezpieczenie jest to metoda najbardziej powszechna, a zarazem uznawana za kombinację wcześniejszych metod manipulacji, która polega na transferze ryzyka, jego dystrybucji oraz kontroli ryzyka rozumianej jako oddziaływanie prewencyjne ubezpieczenia na postawę ubezpieczonego. Metoda ubezpieczeni...

Egzamin wstępny UEK Kraków materialy

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Ekonomia
Pobrań: 7546
Wyświetleń: 29344

in. następującą problematykę: Wprowadzenie do nauki zarządzania; Metodologia organizacji i zarządzania; Six Sigma; Filozofia marketingu; Struktura organizacyjna; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie Strategiczne; Zarządzanie jakością; Struktura TQM; Ucząca się organizacja; Systemy informacyjne...

ZARZADZANIE- opracowania SUM UEK(pdf)

  • Zarządzanie informacjami
Pobrań: 980
Wyświetleń: 7945

Teoretyczne i metodologiczne podstawy zarządzania. Wprowadzenie do nauki zarządzania, geneza naukowego zarządzania. Szkoły i klasycy naukowego zarządzania, organizacja, zarządzanie, funkcje zarządzania. Cechy organizacji biurokratycznej. Misja, wizja i cele organizacji. Ewolucja teorii organizacji. ...

Jak skutecznie promowac gmine

  • Wyższa Szkoła Marketingu i Biznesu
  • Funkcje i techniki Public Relation
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1841

"JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ GMINĘTECHNIKI I NARZĘDZIA PROMOCJI" JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ GMINĘTECHNIKI I NARZĘDZIA PROMOCJISPIS TREŚCI JAK SKUTECZNIE PROMOWAĆ GMINĘ 3 CELE I STRATEGIE ROZWOJU GOSPODARCZEGO GMINY 3 Rozwój strategii 3 Zbieranie informacji – Audyt 3 Przykładowa lista informacji wymag...

Szkoła biznesu

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 7
Wyświetleń: 1176

Słowa uznania Byliśmy oszołomieni niesamowitym odbiorem pierwszej edycji tej książki, po opublikowaniu jej w 2001 r. - w języku angielskim. Jednak sukces książki jest tylko iskierką w porównaniu z powszechną akceptacją marketingu sieciowego, jaka ma miejsce od drugiej połowy lat 90-tych. Gorąco dzi...