Strategia cen - strona 16

note /search

Studium Przypadków

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 322
Wyświetleń: 2415

Jest to notatka z ćwiczeń, z przedmiotu Studium Przypadków. Zawiera odpowiedzi na pytania dotyczące następujących zagadnień: orientacja marketingowa przedsiębiorstwa, segmentacja rynku, produkt, marka, reklama, dystrybucja. Każde z zagadnień zawiera pytania wraz z odpowiedziami. Dodatkowo zostały z...

Biznes plan - przedsiębiorstwo budowlane - prezentacja przedsiębiorstw...

  • Uniwersytet Wrocławski
  • Zarządzanie firmą
Pobrań: 308
Wyświetleń: 1428

BIZNES PLAN „INWESTBRUK S.A. ” SPIS TREŚCI: WPROWADZENIE Cel i zakres inwestycji Metodologia analiz PODSUMOWANIE PREZENTACJA FIRMY Historia firmy i informacja adresowa Zamierzenia na przyszłość Struktura organizacyjna Potencjał przedsiębiorstwa Sytuacja ekonomiczno - finansowa przedsiębiorstw...

Biznes plan - przedsiębiorstwo budowlane

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Pobrań: 224
Wyświetleń: 2758

BIZNES PLAN „INWESTBRUK S.A. ”SPIS TREŚCI:WPROWADZENIE 1. Cel i zakres inwestycji 2. Metodologia analiz I. PODSUMOWANIE II. PREZENTACJA FIRMY 1. Historia firmy i informacja adresowa 2. Zamierzenia na przyszłość 3. Struktura organizacyjna 4. Potencjał przedsiębiorstwa 5. Sytuacja ekonomic...

Biznes plan - produkcja materiałów budowlanych

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Pobrań: 168
Wyświetleń: 2772

BIZNES PLAN „INWESTBRUK S.A. ”SPIS TREŚCI:WPROWADZENIE 1. Cel i zakres inwestycji 2. Metodologia analiz I. PODSUMOWANIE II. PREZENTACJA FIRMY 1. Historia firmy i informacja adresowa 2. Zamierzenia na przyszłość 3. Struktura organizacyjna 4. Potencjał przedsiębiorstwa 5. Sytuacja ekonomic...

Marketing - Badania marketingowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1365

lojalności strategia cen - zależy od elastyczności cenowej popytu FAZA 3 modyfikacji rynku zwiększenie liczby...

Marketing - Kieżel Ewa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Marketing
Pobrań: 791
Wyświetleń: 3472

...Marketing [od ang. Market – rynek] – jest określoną koncepcją działalności przedsiębiorstwa, jest filozofią prowadzenia biznesu. Już starożytni prowadzili wymianę. Aż do początku XX w. rzadko spotyka się wzmianki o marketingu. Koncepcja ta powstała w latach 50-tych XX w. Przesłanki narodz...