Proces podejmowania decyzji -dysonans podecyzyjny
- Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Psychologia społeczna
, jest skutecznie stosowana przez niektórych sprzedawców samochodów. Psycholog społeczny Robert Cialdini okresowo...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
, jest skutecznie stosowana przez niektórych sprzedawców samochodów. Psycholog społeczny Robert Cialdini okresowo...
nawet zagraŜać Ŝyciu pacjentów. Robert Cialdini opisuje eksperyment, podczas którego kazano pielęgniarkom...
. 29.02.2012 Wykład 3 - 6 zasad wywierania wpływu Dr Robert Cialdini Psycholog społeczny pracuje m.in...
. Robert Cialdini opisuje również sytuacje wzmocnienia wzajemności, następuje to wtedy gdy manipulant da...
(zasada wpływu społecznego) Kilka takich zasad opracował Robert Cialdini, są to m.in. : reguła wzajemności...
psychologia osiągnięć Sebastian Schabowski Psychologia osiągnięć - 40 listów, które odmienią Twoje życie 2008 Osoba, która przekazała Ci tego ebooka bardzo Cię lubi Zależy jej także na Twoim szczęściu, sukcesie i bogactwie. Po przeczytaniu – prześlij ten plik reszcie swoich przyjaciół - oni te...
psychologia osiągnięć Sebastian Schabowski Psychologia osiągnięć - 40 listów, które odmienią Twoje życie 2008 Osoba, która przekazała Ci tego ebooka bardzo Cię lubi Zależy jej także na Twoim szczęściu, sukcesie i bogactwie. Po przeczytaniu – prześlij ten plik reszcie swoich przyjaciół - oni t...
Robert Cialdini, „Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka”. Rozdział 2: Reguła wzajemności...
sukces w sprzedaży (NLP) Andrzej Batko, Paweł Sowa Sukces w sprzeda˝y z NLP! „ 2003 Andrzej Batko, Paweł Sowa. Wszelkie prawa zastrze˝one. Instytut Neurolingwistyki http://www.nlp.pl Spis treÊci • • • Podzi´kowania Wprowadzenie-rozgrzewka Instrukcja obsługi 1. Rozdział pierwszy. Tutaj ustalamy ...
wywieranie wpływyu na ludzi Cialdini Robert - Wywieranie wplywu na ludzi - Teoria i praktyka Raobert Cialdini WYWIERANIE WPŁ YWU NA LUDZI Teoria i praktyka SERIA PSYCHOL061l SPOŁ ECZNEJ Przekł Bogdan Wojciszke ad GWP GDAŃ SKIE WYDAWNICTWO PSYCHOLOGICZNE Gdań sk, 2000 tytuł oryginał INFLUENCE. SCIENC...