Popcorn - strona 3

note /search

Media niemieckie - historia

  • Uniwersytet Warszawski
  • Zagraniczne systemy medialne
Pobrań: 105
Wyświetleń: 1106

czasopisma młodzieżowe („Popcorn”, „Bravo”) czasopisma poświęcone urządzaniu mieszkań i budowaniu domów...

Media niemieckie - opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Zagraniczne systemy medialne
Pobrań: 203
Wyświetleń: 1260

czasopisma młodzieżowe („Popcorn”, „Bravo”) czasopisma poświęcone urządzaniu mieszkań i budowaniu domów...

Gastronomia kolokwium

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Pobrań: 301
Wyświetleń: 4221

gastronomicznego. Do takich przekąsek zaliczyć można chipsy, popcorn, solone paluszki, batony itp. Ze względu...

Psychologia reklamy - praca magisterska

  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • Psychologia
Pobrań: 833
Wyświetleń: 8274

Dokument ma 39 stron i zawiera takie zagadnienia jak: siła emocji w reklamie, znaczenie emocji pozytywnych w reklamie, rola emocji negatywnych, seks w reklamie, metoda "przed i po" ("before & after"), dziecko w reklamie, zwierzęta w reklamie, tło reklamy, kolor w reklamie, m...

Media w Polsce

  • Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
Pobrań: 266
Wyświetleń: 2191

, Profit, Popcorn, Dziewczyna, Komputer Świat, Komputer Świat Gry, Komputer Świat Ekspert, Komputer Świat...

Psychologia reklamy (30 stron)

  • Psychologia
Pobrań: 203
Wyświetleń: 2198

Psychologia reklamy Spis treści: 1. SIŁA EMOCJI W REKLAMIE 3 1.1. Znaczenie emocji pozytywnych w reklamie 3 1.2. Rola emocji negatywnych 4 1.3. Seks w reklamie 4 1.4. Metoda "przed i po" ("before & after") 5 1.5. Dziecko w reklamie 6 1.6. Zwierzęta w reklamie 6 1.7. Tło rek...

Psychologia reklamy - Emocje

  • Psychologia
Pobrań: 126
Wyświetleń: 2317

Psychologia reklamy Spis treści: 1. SIŁA EMOCJI W REKLAMIE 3 1.1. Znaczenie emocji pozytywnych w reklamie 3 1.2. Rola emocji negatywnych 4 1.3. Seks w reklamie 4 1.4. Metoda "przed i po" ("before & after") 5 1.5. Dziecko w reklamie 6 1.6. Zwierzęta w reklamie 6 1.7. Tło rek...

Zagadanienia - Polski System Medialny

  • Uniwersytet Warszawski
  • Polski System Medialny
Pobrań: 2149
Wyświetleń: 2709

Zagadnienie 1. Definicje i zakres pojęć prasa, system prasowy i rynek medialny. PRASA Sprawa terminologii, czyli tzw. siatki pojęciowej w przypadku wiedzy o mediach jest bardzo zaniedbana, choć w dobie tak szybkiego ich rozwoju powinna byc nieustannie aktualizowana. Siatkę pojęciową tworzą dwie kat...