Cykl życia produktu a strategie marketingowe
- Analiza finansowa
. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola.” Jerzy Altkorn - „Podstawy marketingu.” Roman Niestrój...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola.” Jerzy Altkorn - „Podstawy marketingu.” Roman Niestrój...
Spis treści Spis treści Wstęp Celem niniejszej pracy jest pokazanie jak przygotować biznes plan na przykładzie firmy „Technomiks” Sp. z o.o. w Krakowie. Firma ta specjalizuje się w dziedzinie automatyki, instalacji elektrycznych, ciepłownictwa, wentylacji i klimatyzacji. W pracy przedstawiona zost...
Biznes plan liczy sobie 38 stron, a jego główne punkty są następujące: charakterystyka firmy, sektor gospodarki, w którym firma działa, oferowane towary i usługi, klienci, których firma obsługuje, konkurencja, schemat organizacyjny firmy, diagnoza ogólnej sytuacji przedsiębiorstwa, analiza bilansu...
Spis treści Spis treści Wstęp Celem niniejszej pracy jest pokazanie jak przygotować biznes plan na przykładzie firmy „Technomiks” Sp. z o.o. w Krakowie. Firma ta specjalizuje się w dziedzinie automatyki, instalacji elektrycznych, ciepłownictwa, wentylacji i klimatyzacji. W pracy przedstawiona zo...
Spis treściSpis treści 1 Wstęp 2 1.Charakterystyka firmy usługowej „Technomiks” Sp. z o.o. 3 1.1.Sektor gospodarki, w którym firma działa oraz oferowane towary i usługi. 3 1.2.Klienci, których firma obsługuje. 5 1.3.Konkurencja. 6 1.4.Schemat organizacyjny firmy. 6 2.Diagnoza ogólnej sytuacji pr...
Spis treściSpis treści 1 Wstęp 2 1.Charakterystyka firmy usługowej „Technomiks” Sp. z o.o. 3 1.1.Sektor gospodarki, w którym firma działa oraz oferowane towary i usługi. 3 1.2.Klienci, których firma obsługuje. 5 1.3.Konkurencja. 6 1.4.Schemat organizacyjny firmy. 6 2.Diagnoza ogólnej sytuacji pr...