Marketing - strona 114

Rosnące koszty

  • Uniwersytet Gdański
  • dr Stefan Olech
  • Controlling
Pobrań: 182
Wyświetleń: 987

przetłumaczyć na liczbę Np. szef działu marketingu - 3. Rozbudowa pojemności rynku (jaki pożytek firma...

Koncepcje kosztów i efektów

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • dr Rafał Bielawski
  • Analiza ekonomiczna przedsiębiorstwa
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1218

-usługi -działania, procesy ( przygotowanie produktu X, Y, Z) -funkcje zarządzania (marketing, zarząd...

Biznes plan - kostka drogowa

  • Politechnika Gdańska
  • Podstawy zarzadzania i organizacji
Pobrań: 119
Wyświetleń: 889

odpowiednio przygotowaną kadrę menedżerską oraz logistyczną. Osoby, które będą odpowiadały za marketing...

Ścieżki kariery

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • dr Krzysztof Markowski
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi w gminie i regionie
Pobrań: 21
Wyświetleń: 539

ADMINISTRACYJNY — A DZIAŁ MARKETINGU DZIAŁ PERSONALNY DZIAŁ FINANSOWY MŁODSZY SPECJALISTA DS. MARKETINGU MŁODSZY...

Metodyka UNIDO i Biznes Plan

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. inż. Andrzej Matczewski
  • Zarządzanie projektami
Pobrań: 385
Wyświetleń: 5614

, włączając przetargi, ocenę ofert i negocjacje, ◦ nabycie ziemi, prace budowlane i instalacyjne, ◦ marketing...