Leksykon - strona 18

note /search

Zagadanienia - Polski System Medialny

  • Uniwersytet Warszawski
  • Polski System Medialny
Pobrań: 2149
Wyświetleń: 2716

Zagadnienie 1. Definicje i zakres pojęć prasa, system prasowy i rynek medialny. PRASA Sprawa terminologii, czyli tzw. siatki pojęciowej w przypadku wiedzy o mediach jest bardzo zaniedbana, choć w dobie tak szybkiego ich rozwoju powinna byc nieustannie aktualizowana. Siatkę pojęciową tworzą dwie kat...

Wprowadzenie do pedagogiki

  • Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Pobrań: 847
Wyświetleń: 3829

doc. Notatka to plik składający się z 3 notatek po 10, 9 i 6 stron dotyczących pojęć z pedagogiki. W notatce zawarte są m.in. takie pojęcia, jak: różne rodzaje wiedzy o edukacji, pedagogika, kultura, paradygmat, paradygmaty naukowe w pedagogice, paradygmaty edukacyjne, pedagogia, ewolucja tożsamo...

Wykład - zarządzanie ryzykiem kredytowym

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Finanse i bankowość
Pobrań: 70
Wyświetleń: 434

I. ZARZADZANIE RYZYKIEM KREDYTOWYM Niepewność - interpretacja i czynniki kształtujące Niepewność jest nieodłącznym elementem działań i procesów decyzyjnych, chociaż wydaje się ona kategorią stałą, jednolitą, powszechną i nieskomplikowaną to opisanie jej istoty jest dość trudne. Termin niepewność ...

Psychometria-skrypt

  • Uniwersytet Łódzki
  • Psychometria
Pobrań: 903
Wyświetleń: 2548

PSYCHOMETRIA DIAGNOZA Wykład 1 Z greckiego - rozróżnianie, osadzanie Diagnozowanie - proces Diagnoza - końcowy etap tego procesu W diagnozowaniu przetwarza się dane. Model diagnozy (wg Ziemskiego) : Diagnoza przyporządkowująca (klasyfikująca, typologiczna) diagnoza diagnoza diagnoza genety...

Zasady zachowanie rynkowego- opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Ekonomia menedżerska
Pobrań: 63
Wyświetleń: 511

VII ZASADY ZACHOWANIA RYNKOWEGO W poprzednich wykładach omawialiśmy rynek oraz najważniejsze działające na nim pomioty i instytucje. Z wykładów z ekonomii , że interakcja zachodząca na rynku między tym, do czego dążą nabywcy i tym, do czego dążą sprzedawcy, przy uwzględnieniu ograniczeń, z którymi m...