Reklama podstawowe info
- Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
(departamenty) (w XX w.) - kreacja - wymyślanie reklam (copywriter - strona słowna, art. director - strona...
Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej.
(departamenty) (w XX w.) - kreacja - wymyślanie reklam (copywriter - strona słowna, art. director - strona...
. modelu XXI wiecznego DZIAŁ KREATYWNY: art director (strona wizualna) i copywriter (strona tekstowa...
są: tzw. copywriter formułujący i piszący teksty reklamy, a także partnerujący mu artyści reprezentujący...
1. Prasa Niemiecka „Der Spiegel ” Wychodzący w powojennych Niemczech tygodnik „Diese Woche” wzbudził jednoznacznie negatywną opinię władz tymczasowych: „nie możemy sobie pozwolić na to, by na łamach pisma redagowanego przez naszych (brytyjskich) dziennikarzy ukazywały się publikacje tak ostro i jed...