Audyt marketingowy - strona 2

Wyklad - podstawy marketingu

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • dr Robert Nowacki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 413
Wyświetleń: 2394

dr Robert Nowacki Literatura 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. A. Nowacka, R. Nowacki, Podstawy marketingu. Difin, Warszawa 2004. K. Białecki, Instrumenty marketingu. Branta, Bydgoszcz 2006. J. Altkorn, T. Kramer, Leksykon marketingu. PWE, Warszawa 1998. Ph. Kotler, G. Armstrong, V. Wong, Mark...

Controlling - istota i cel

  • Wyższa Szkoła Finansów i Prawa w Bielsku-Białej
  • dr inż. Bogusława Bek-Gaik
  • Controlling
Pobrań: 3388
Wyświetleń: 5089

efektywności marketingu, audytu marketingowego, ocenie efektywności marketingu itd. Controlling logistyki...

Encyklopedia rachunkowości - A

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 938

GMYTRASIEWICZ Maria (redakcja naukowa, praca zbiorowa) Encyklopedia rachunkowości Warszawa 2005 Wydawnictwo Pawnicze LexisNexis (wydanie I) ss. 876 ISBN: 83-7334-451-9 Przedmowa Potrzeba wydania Encyklopedii rachunkowości  nie wymaga szczególnego uzasadnienia. Obserwowane ostatnio w skali globaln...