Analiza wrażliwości - strona 19

Globalizacja-pojęcie

  • Uniwersytet Wrocławski
  • mgr Urszula Nowacki
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 14
Wyświetleń: 763

, skuteczna współpraca pomiędzy MFW a Bankiem Światowym, wzmocnienie analiz wrażliwości i podatności sektora...

Encyklopedia rachunkowości - A

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 931

GMYTRASIEWICZ Maria (redakcja naukowa, praca zbiorowa) Encyklopedia rachunkowości Warszawa 2005 Wydawnictwo Pawnicze LexisNexis (wydanie I) ss. 876 ISBN: 83-7334-451-9 Przedmowa Potrzeba wydania Encyklopedii rachunkowości  nie wymaga szczególnego uzasadnienia. Obserwowane ostatnio w skali globaln...

Egzamin wstępny UEK Kraków materialy

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Ekonomia
Pobrań: 4921
Wyświetleń: 24815

in. następującą problematykę: Wprowadzenie do nauki zarządzania; Metodologia organizacji i zarządzania; Six Sigma; Filozofia marketingu; Struktura organizacyjna; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie Strategiczne; Zarządzanie jakością; Struktura TQM; Ucząca się organizacja; Systemy informacyjne...

Zarzadzanie projektami MWSE, UE- wykłady

  • Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie
  • prof. dr hab. Adam Stabryła
  • Zarządzanie projektami
Pobrań: 427
Wyświetleń: 4004

Analiza preferencji jako narządzie zarządzania, jest podejściem badawczym wykorzystywanym w diagnozie i projektowaniu systemów ekonomicznych i organizacyjnych. Ogólnym celem tego podejścia jest wielokryterialna ocena agregatowa działalności firmy, ukierunkowana zarówno na badania analityczne i poró...

Zarządzanie projektami -paczka

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Adam Stabryła
  • Zarządzanie projektami
Pobrań: 1505
Wyświetleń: 8785

prof. Stabryła. Egzaminy, materiały z wykładów, w których znajdują się takie zagadnienia jak: karta projektu, analiza preferencji, metoda rangowania, metoda punktacji, agregacja dysjuktywna, bilansująca, planowanie strategiczne, fazy planowania, internacjonalizacja, globalizacja, model strategii glo...