Implementacja Zintegrowanego Informatycznego Systemu Zarządzania

Nasza ocena:

3
Pobrań: 56
Wyświetleń: 476
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Implementacja Zintegrowanego Informatycznego Systemu Zarządzania - strona 1 Implementacja Zintegrowanego Informatycznego Systemu Zarządzania - strona 2 Implementacja Zintegrowanego Informatycznego Systemu Zarządzania - strona 3

Fragment notatki:

Implementacja Zintegrowanego Informatycznego Systemu Zarządzania
Podstawowe fazy wdrożenia:

Prace przedwdrożeniowe (fazy planowania) – analiza strategicznych założeń projektu
związanego z wdrażaniem ZSIZ oraz analizę dotychczasowego sposobu realizacji procesów
organizacji.

Wdrożenie systemu.

Użytkowanie i rozwój.
Zadania realizowane podczas wdrażania

Analiza organizacyjna i/lub studium wdrożeniowe.

Przygotowanie do prac szkoleniowo-wdrożeniowych.

Zmiany programowe (kastomizacja systemu informatycznego).

Prace związane z reorganizacją procesów wewnątrz przedsiębiorstwa odbiorcy ZISZ.

Prace szkoleniowo-wdrożeniowe.

Wprowadzanie danych do systemu informatycznego.

Uruchomienie i weryfikacja realizacji procesu.
Harmonogram wdrożenia musi uwzględniać:

Czasochłonność realizacji prac związanych z przystosowaniem infrastruktury informatycznej.

Potrzeby i specyfikację odbiorcy ZISZ dotyczące kolejności wdrażania ZISZ w poszczególnych
obszarach.

Harmonogram realizacji wymaganych zmian programowych wykonywanych przez dostawcę.

Czasochłonność realizacji prac szkoleniowo-wdrożeniowych w poszczególnych obszarach.

Czasochłonność realizacji prac związanych z reorganizacją procesów w przedsiębiorstwie.

Czasochłonność prac związanych z wprowadzeniem danych do systemu – uzupełnianiem
bazy danych.

Czas uruchomienia i weryfikacja obsługi poszczególnych procesów.
Etap I : analiza i definicja koncepcji wdrożenia:

Powołanie zespołu projektowego.

Określenie oczekiwań względem systemu.

Zapoznanie zespołu projektowego odbiorcy systemu z funkcjonalizacją systemu.

Określenie konieczności i uwarunkowań technicznych przeniesienia danych.

Rozpoznanie i planowanie infrastruktury technicznej.

Planowanie zmian organizacyjnych i programowych

Przygotowanie danych na potrzeby modelu.

Zdefiniowanie modelu funkcjonalnego.

Akceptacja modelu przez odbiorcę systemu.

Przedstawienie kosztorysu realizacji projektu wdrożeniowego.

Ustalenie harmonogramu wdrożenia.
Etap II : implementacja i symulacja procesów biznesowych:

Parametryzacja systemu.

Wykonanie zmian programowych.

Implementacja określonej funkcjonalności.

Testowanie i weryfikacja.

Zatwierdzenie prototypu przez odbiorcę systemu.
Etap III : wdrożenie sytemu do eksploatacji:

Wprowadzenie zmian organizacyjnych.

Instalacja infrastruktury.

Instalacja oprogramowania oraz udzielenie licencji.

Przeniesienie danych.

Wprowadzenie słowników i danych.

Szkolenie administratorów i użytkowników końcowych – zgodnie z harmonogramem
wdrożenia.
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz