RYSUNEK 29. Podstawowe interakcje w formułowaniu i realizacji strategii Tendencje rozwojowe Programy, scenariusze Strategiczna wizja firmy Kategoria celów i kompleksy zadań firmy Mocne i słabe strony działania. Kompetencje firmy Możliwości realizacyjne: - umiejętności kadry - stan finansów - kwalifikacje pracowników - system planowania - system motywacji - system organizacji - system informacji - marketing - środki inwestycyjne - możliwości korzystania z kredytów Rynek i konkurencja (analizy i prognozy Środowisko przemysłowe i ogólne (szanse i zagrożenia) System informacji i sterowania Controlling Potencjał wdrożeniowy. Implementacja decyzji Struktura organizacyjna. System komunikacji Filozofia i kultura. System norm i wartości Strategia cele, kierunki i sposoby działania Pr oj ek cj a zm ia n i w iz ji pr zy sz ło śc i D ia gn oz a ce ló w i m oż li w oś ci
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)