Dr hab. Joanna Szwacka-Mokrzycka - strona 3

Badania motywacyjne

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • dr hab. Joanna Szwacka-Mokrzycka
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1295

Wykład 10 Badania motywacyjne Badania motywacyjne polegają na zastosowaniu technik pozwalających na poznanie okoliczności, które znajdują się pod powierzchnią zjawisk rynkowych, a szczególnie technik psychologicznych Badania motywacyjne powinny być prowadzone w ramach poszczególnych segmentów ry...

Test do badania postaw

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • dr hab. Joanna Szwacka-Mokrzycka
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 21
Wyświetleń: 819

Wykład 11 Testy Test do badania postaw - służy do oceny różnych czynników oddziałujących na wzorce zachowań z punktu widzenia ich względnej ważności oraz intensywności poszczególnych czynników. Test jest zestawieniem różnych stanowisk, które mogą dotyczyć samego respondenta (jego przekonań lub po...

Segmentajca rynku nabywcw dóbr i usług konsumpcyjnych - prezentacja.

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • dr hab. Joanna Szwacka-Mokrzycka
  • Marketing
Pobrań: 63
Wyświetleń: 651

Notatka porusza między innymi zagadnienia takie jak: marketing skierowany na rynek masowy z opisem czym ten marketing się charakteryzuje. Dalej możemy dostrzec definicje segmentacji rynku według Altkorna oraz wegług Garbarskiego. Ponadto ...