Dr hab. Joanna Szwacka-Mokrzycka - strona 3

note /search

Badania motywacyjne

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1568

Wykład 10 Badania motywacyjne Badania motywacyjne polegają na zastosowaniu technik pozwalających na poznanie okoliczności, które znajdują się pod powierzchnią zjawisk rynkowych, a szczególnie technik psychologicznych Badania motywacyjne powinny być prowadzone w ramach poszczególnych segmentów ry...

Test do badania postaw

  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 105
Wyświetleń: 994

Wykład 11 Testy Test do badania postaw - służy do oceny różnych czynników oddziałujących na wzorce zachowań z punktu widzenia ich względnej ważności oraz intensywności poszczególnych czynników. Test jest zestawieniem różnych stanowisk, które mogą dotyczyć samego respondenta (jego przekonań lub po...