Dr Bernard Bińczycki

note /search

Strategia rozwoju przedsiębiorstwa Auto Lak

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 259
Wyświetleń: 1176

STRATEGIA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA AUTO-LAK Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Auto-Lak jest zlokalizowane w Katowicach, zajmuje się dystrybucją materiałów blacharsko-lakierniczych, zatrudnia sześć osób, obsługuje 300 zakładów blacharsko-lakierniczych. Opis przedsiębiorstwa W roku 1994, Henryk N...

Strategia rozwoju przedsiębiorstwa J i S Nicholson

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 49
Wyświetleń: 2037

STRTEGIA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA J i S Nicholson LTD. Wizytówka firmy. Przedsiębiorstwo J i S Nicholson LTD jest zlokalizowane w południowej Anglii, zajmuje się budową domów, remontami i renowacją, budownictwem przemysłowym oraz wyposażeniem...

Strategia rozwoju sklepu Iglo

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1057

STRATEGIA ROZWOJU SKLEPU Iglo I. Charakterystyka przedsiębiorstwa Opis firmy Nazwa firmy: Sklep ogólnospożywczy „Iglo”. Siedziba firmy: Forma organizacyjno - prawna firmy: osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą. Struktura kapitału przedsiębiorstwa: 100% kapitału - właściciel. Data r...

Strategie rozwoju i konkurencji

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1246

STRATEGIE ROZWOJU I KONKURENCJI PRZEDSIĘBIORSTW I. Ewolucja pojęcia strategii Plan strategiczny ucieleśnia strategię danej organizacji i rozwija się wokół niej. Planowanie strategiczne jest to proces opracowania tej strategii i w miarę potrzeby jej aktualizowania. 1. Strategia jako plan generalny...

Wprowadzenie strategi globalnej Thomson

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 42
Wyświetleń: 798

Wprowadzenie strategii globalnej w firmie Thomson Polkolor 1. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA PRZEDSIĘBIORSTWA. Początek historii firmy, która swoją nazwę zawdzięcza pionierowi w dziedzinie elektroniki Elihu Thomsonowi, sięga roku 1893. THOMSON powstał w wyniku połączenia wiedzy i doświadczenia pochodząc...

Analiza SWOT teoria

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie strategiczne
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1722

Analiza SWOT 1.Wstęp Na początku lat dziewięćdziesiątych planowanie i zarządzanie strategiczne stało się przedmiotem żywych dyskusji. Potem stało się niesłusznie zresztą instrumentem krytykowanym jako niezbyt przydatnym w praktyce. Okazało się, że w wielu przedsiębiorstwach, w których sporządzon...

Controlling wstępne zagadnienia

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie firmą
Pobrań: 77
Wyświetleń: 1582

controlling Controlling - słowo, które w ostanich kilku latach w Polsce zrobiło sporą karierę. Wbrew pozorom skojarzeniowym wywodzi się od angielskiego słowa "control", które oznacza sterowanie, a nie kontrolę ("controller" = regulator), chociaż sterowanie bez sprzężenia zwrot...

Globalizacja przedsiębiorstw - Bank Światowy

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie firmą
Pobrań: 42
Wyświetleń: 966

G LOBALIZACJA PRZEDSIĘBIORSTW Stały wzrost bezrobocia, zniszczenie środowiska, zatruta żywność, choroby cywilizacyjne, wzrost motoryzacji, ilości śmieci, pogłębiająca się przepaść między biednymi i bogatymi, przestępczość, uzależnien...

Łańcuch wartości - zarządzanie

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Zarządzanie firmą
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1295

ŁAŃCUCH WARTOŚCI SPIS TREŚCI: WSTEP. RÓŻNE METODY ANALIZY STRATEGICZNEJ. Metody początkowe. Metody aktualne. ŁAŃCUCH WARTOŚCI - DEFINICJA. System dostarczania wartości. Łańcuch funkcji przedsiębiorstwa. Łańcuch wartości dodawanej. ...

Systemy wynagradzania

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi w gminie i regionie
Pobrań: 224
Wyświetleń: 2303

Tematem notatki są systemy wynagrodzeń, plik zawiera 8 stron odręcznych, ale bardzo czytelnych notatek. Dokładne zagadnienia są następujące. Definicja wynagrodzenia, funkcje wynagrodzenia: dochodowa, kosztowa, motywacyjna, społeczna, czynniki kształtujące wysokość wynagrodzenia:w