CSI SERVQUAL, badanie satysfakcji klientow

Nasza ocena:

5
Pobrań: 336
Wyświetleń: 5663
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
CSI  SERVQUAL, badanie satysfakcji klientow - strona 1

Fragment notatki:

Prezentacja z tematu badania satysfakcji klientów. Prezentacja zawiera 13 slajdów. Zawartość prezentacji jest następująca. Metoda CSI: definicja metody CSI, procedura postępowania w metodzie CSI, Fragment przykładowego formularza ankiety do metody CSI, Przykład formularza do identyfikacji CSI, wzór wskaźnika CSI, mapa pozycjonująca CSI, przykład mapy pozycjonującej, zalety metody CSI. Metoda SERVQUAL: wymiary metody SERVQUAL, Etapy postępowania w metodzie SERVQUAL.
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz