Charakterystyka firmy handlowo-usługowej TECHMARK - opracowanie.

Nasza ocena:

3
Pobrań: 469
Wyświetleń: 3941
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Charakterystyka firmy handlowo-usługowej TECHMARK - opracowanie. - strona 1 Charakterystyka firmy handlowo-usługowej TECHMARK - opracowanie. - strona 2 Charakterystyka firmy handlowo-usługowej TECHMARK - opracowanie. - strona 3

Fragment notatki:

Firma handlowo-usługowa TECHMARK powstała w 1997 roku. Właścicielem i kierownikiem jest mgr -----------, usługami serwisowymi oraz sprzedażą zajmuje się jeden pracownik. Zasięg terytorialny firmy jest bardzo wąski, obsługuje ona rynek lokalny (w zasadzie Rzeszów i okolice w promieniu 50 kilometrów). TECHMAK pełni funkcję autoryzowanego punktu sprzedaży urządzeń marki STIHL i VIKING oraz elektronarzędzi BOSCH i CELMA. Główną ofertą firmy są:
- pilarki spalinowe łańcuchowe i elektryczne o różnej mocy silników,
- kosy spalinowe do pielęgnacji ogródków oraz dużych powierzchni,
- nożyce do żywopłotu, rozdrabniacze gałęzi,
- wysokociśnieniowe myjki (amatorskie jak i profesjonalne),
- glebogryzarki,
- elektronarzędzia i osprzęt.
Firma sprzedaje produkty renomowanych firm światowych. Jej oferta odpowiada wymogom rynkowym większości krajów. Szeroki asortyment wyrobów gwarantuje pełną satysfakcję zarówno amatorom - hobbystom jak
i użytkownikom profesjonalnym. Punkt usługowo-handlowy TECHMARK
oferuje kompetente doradztwo przy wyborze dostosowanym optymalnie do indywidualnych potrzeb nabywców, udziela wartościowych wskazówek dotyczących fachowego i racjonalnego stosowania oraz zapewnia profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Inną usługą firmy są przeszkolenia w zakresie eksploatacji i obsługi.
Oferta firmy ma charakter sezonowy, jest ona ściśle specjalistyczna.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
    II. STRESZCZENIE MENEDŻERSKIE.  
 
Celem planu marketingowego jest bezpośrednie ułatwienie właścicielowi firmy handlowo-usługowej TECHMARK efektywnego nią zarządzania w bieżącym, 2000 roku.
 
Obecna sytuacja ekonomiczna firmy jest dobra, osiąga ona zyski. Atutem jest oferowanie światowych marek wyrobów, doskonała jakość produktów, konkurencyjność cenowa, doskonała dystrybucja, wyszkolona i fachowa obsługa. Progresję oraz rozbudowę utrudnia sezonowość produktów, oraz ograniczona płynność towarów.  
Głównym celem firmy TECHMARK jest wzrost przychodów ze sprzedaży towarów. Osiągnięcie tego celu ma ułatwić rozbudowa oferty asortymentowej dzięki której możliwe będzie zestawienie optymalnego wyposażenia, dostosowanego do indywidualnych potrzeb klienta. Planuje się również zintensyfikowanie działań w zakresie promocji-mix celem wytworzenia świadomości istnienia firmy w regionie. Firma będzie utrzymywać ceny produktów na atrakcyjnym poziomie i poszerzać strukturę nabywców o klientów korzystających z usług konkurencji. W dalszych planach firmy znajduje się utworzenie drugiego punku handlowo usługowego.
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz