Budżet promocji - ściąga

Nasza ocena:

3
Pobrań: 168
Wyświetleń: 1456
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Budżet promocji - ściąga - strona 1

Fragment notatki:


Kroki w tworzeniu efektywnej komunikacji marketingowej 1- identyfikacja odbiorcy (wyznaczenie określonego rynku docelowego) 2- wyznaczanie celów kampanii promocyjnej( cele informacyjne promocji, cele sprzedażowe promocji, cele świadomościowe) 3- kształtowanie budżetów promocji 4- wybór kanału promocyjnego 5- przygotowanie i wykonanie kampanii promocyjnej 6- pomiar wyników promocji Ustalanie budżetu promocji: -metoda „tyle ile mamy”- możliwości finansowe, - metoda określającej wydatki na promocję jako procent od wartości sprzedaży - metoda „ za procesją” - kształtowanie wydatków na poziomie wydatków konkurencji - metoda celowa „tyle ile trzeba”-  (tyle ile wynika z przyjętych celów firmy) - metoda „na jednostkę produktu”- wyznaczanie budżetu w przeliczeniu na jednostkę produktów wytworzonych w firmie
... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz