biznes plan - dostosowanie produktu do potrzeb konsumentów

Nasza ocena:

3
Pobrań: 154
Wyświetleń: 3283
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
biznes plan - dostosowanie produktu do potrzeb konsumentów - strona 1

Fragment notatki:


Analiza dotyczy: badania potrzeb i preferencji klienta, dostosowanie produktu do potrzeb konsumentów, decyzje cenowe, przygotowanie systemu dystrybucji produktu, osiągnięcie wysokiej sprzedaży i zysku.

1.Badanie potrzeb i preferencji klienta lub kreowanie nowych potrzeb.Z naszych obserwacji wynika iż na terenie Rzeszowa i w okolicach nie ma dobrej hurtowni kwiatów i kwiaciarni. Nasza hurtownia kwiatów miała by na celu zaopatrzenie innych kwiaciarni w kwiaty po okazyjnych cenach, opieka nad grobowcem, dekorowanie kościołów, pałaców, ślubów itp., oraz dostarczanie kwiatów jako poczta kwiatowa. Możliwość ułożenia samemu bukietu przez klienta poczty kwiatowej. Ponadto nasza hurtownia miała by własna sieć kwiaciarni na Podkarpaciu.2. Dostosowanie produktu do potrzeb konsumentów.Nasza hurtownia oferowała by kwiaciarniom z Rzeszowa i okolic dostawę kwiatów pod podany adres kwiaciarni. Dostawa była by bezpłatna pod warunkiem zakupu większej ilości kwiatów. Zamawianie kwiatów odbywało by się droga elektroniczną lub telefoniczną.Kwiaty zamówione w ten sposób dostarczane były by w jak najszybszym czasie.Zamówienia o dekoracji imprez lub pomieszczeń musiały by zostać złożone z wyprzedzeniem. 3. Decyzje cenowe.Kwiaty kosztowały by od 5-90zł (róże) i od 5-400 zł (inne kwiaty) jest to sprzedaż po 5,10,20 sztuk i tylko w hurtowni. A w kwiaciarni będzie to zależeć od dekoracji, przystrojenia. Cena wiązanki będzie się wahać od 12zł do 1500zł4. Przygotowanie systemu dystrybucji produktu.Nasza firma oferuje najlepsze gatunki kwiatów, posiadamy własne szklarnie oraz kwiaty bezpośrednio sprowadzone z Holandii. Oferujemy szeroki asortyment kwiatów ciętych ,doniczkowych oraz dodatków zielonych. W naszej ofercie znajdują się zarówno kwiaty cieszące się największą popularnością jak np.: róże, margaretki ,eustoma ,anturium ,lilie ,oraz bardziej wyszukane gatunki ,które dostępne są w naszej hurtowni w zależności od potrzeb i zainteresowania klientów. Jesteśmy skłonni zrealizować każde państwa zamówienie. Dostawy odbywają się 1 lub 2 razy w tygodniu. Dodatkowo dysponujemy samochodem-chłodnią dostarczającym kwiaty we wszystkie dni tygodnia5. Opracowanie strategii promocyjnej- reklama public relationsBędziemy reklamować nasza kwiaciarnie i hurtownie po przez Internet, ulotki, informacje w gazetach regionalnych i ogłoszenia w radiu, billboard, taksówka jeżdżąca z naszą reklamą. 6. Osiągniecie wysokiej sprzedaży i zysku.Zamierzamy osiągnąć wysoką sprzedaż i zysk po przez dużą sieć kwiaciarni o nazwach kwiatów np. Hiacynt, Chryzantema, Margaretka itp.Kwiaciarnie będą się znajdować w miastach i większych miasteczkach Podkarpacia.Zaoszczędzimy pieniądze na kupowaniu kwiatów w hurtowniach ponieważ mamy własną przy której mieści się szklarnia. Zysk przyniesie nam także sprowadzanie innych rodzajów kwiatów. Nasza poczta kwiatowa będzie działać na terenie całego kraju.Będziemy jedną z pierwszych firm na Podkarpaciu która będzie oferować opiekę nad grobami. Ponadto ceny naszych kwiatów będą bardzo elastyczne.Będziemy śledzić oferty konkurencji tak aby stać się jak najatrakcyjniejszą kwiaciarnią i hurtownią. Będziemy robić badania rynkowe jakich kwiatów nasi klienci potrzebują i kupują. ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz