Badania marketingowe - Rewolucja przemysłowa

Nasza ocena:

5
Pobrań: 7
Wyświetleń: 812
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Badania marketingowe - Rewolucja przemysłowa - strona 1 Badania marketingowe - Rewolucja przemysłowa - strona 2 Badania marketingowe - Rewolucja przemysłowa - strona 3

Fragment notatki:

Notatka porusza między innymi zagadneinia takie jak: Przedmarketingowe koncepcje kierowania firmą: produkcyjna- Związana jest z rewolucją przemysłową, przedsiębiorstwo koncentruje się na masowej produkcji, minimalizacji kosztów produkcji i dystrybucji. Ustalenie przystępnych cen produktów, poszerzenie rynków zbytu. Produktowa- przedsiębiorstwo koncentruje się na nieustannym doskonaleniu swoich produktów, ich wielofunkcyjności i użyteczności, by był jak najlepszy.( nie ma promocji). Sprzedażowa-
koncentracja na sprzedaży produktów, środki przeznaczone są na reklamę.


... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz