Aspekty w logistycznej obsłudze klienta-opracowanie

Nasza ocena:

3
Pobrań: 35
Wyświetleń: 623
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Aspekty w logistycznej obsłudze klienta-opracowanie - strona 1

Fragment notatki:

Rolę logistycznej obsługi klienta można rozpatrywać na kilku płaszczyznach:
aspekt czynnościowy
aspekt wykonawczy
aspekt procesowy
Ad 1. aspekt czynnościowy - zestaw podstawowych czynności, które są realizowane, aby zapewnić obsługę klienta (elementy obsługi: fakturowanie, listy przewozowe, za i wyładunek, ubezpieczenie, czas dostawy, minimalna partia zapasów). Jest to najprostszy aspekt logistyczny. Odchodzi się od niego na rzecz wykonawczego lub częściej procesowego.
Ad 2. aspekt wykonawczy - obsługa klienta traktowana jest jako pewien zestaw standardów, a więc norm wykonawczych formułowanych w oparciu o podstawowe elementy obsługi (element: np. częstotliwość dostaw -- standard: np. 5 dostaw na dzień).
Ad 3. aspekt procesowy - stale zachodzący proces mający miejsce pomiędzy odbiorcą a dostawcą, nie kończy się na dostawie towaru, poszerzona jest np. o badanie satysfakcji klienta, ankiety, oferty).
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz