To tylko jedna z 11 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Biznesplan agencji reklamowej Mim sp. z o.o. Notatka zawiera 21 stron, tematyka obejmuje poniższe zagadnienia. Firma, status prawny. Cel projektu .Najważniejsze elementy projektu. Geneza projektu. Analiza rynku i strategia marketingowe. Analiza rynku, Atrakcyjność branży, Opis rynku, Analiza konkurencji, Bariery wejścia na rynek, Postulowany udział w rynku. Koncepcja działań marketingowych: Segmentacja rynku, Wybór i uzasadnienie strategii marketingowej. Program usług. Materiały i nakłady. Potrzeby materiałowe. Program zaopatrzenia. Koszty materiałowe. Lokalizacja i środowisko. Wybór lokalizacji. Analiza lokalizacji. Środowisko naturalne. Strona techniczna. Opis techniczny. Maszyny i urządzenia. Wymogi inwestycyjne. Organizacja i koszty ogólnozakładowe. Struktura organizacyjna i system zarządzania. Organizacja usług. Koszty ogólnozakładowe. Zasoby ludzie. Struktura i dynamika zatrudnienia. Rekrutacja. Planowanie realizacji projektu - budżet uruchomienia. Etapy realizacji. Zbiorczy budżet.
(…)
…Biznesplan agencji reklamowej Mim sp. z o.o. Notatka zawiera 21 stron, tematyka obejmuje poniższe zagadnienia. Firma, status prawny. Cel projektu .Najważniejsze elementy projektu. Geneza projektu. Analiza rynku i strategia marketingowe. Analiza rynku, Atrakcyjność branży, Opis rynku, Analiza konkurencji, Bariery wejścia na rynek, Postulowany udział w rynku. Koncepcja działań marketingowych…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)