ZWROT TOWARU Z POWODU POMYŁKI SPRZEDAWCY ..........................., dnia .................
Adresat:........................................
Szanowna Pani,
otrzymaliśmy Pani list wraz ze zwrotem towaru i paragonem. Z przykrością stwierdzam, że sprzedawca przez pomyłkę zapakował inny artykuł. Bardzo przepraszam za tę niezamierzoną pomyłkę i proszę o wyrozumiałość, gdyż w tak ogromnym domu towarowym czasami, na szczęście rzadko, zdarzają się tego typu nieporozumienia.
Załączam czek w wysokości pełnej ceny zakupionego towaru. Cenimy sobie Pani przychylność i zapraszamy na ponowne zakupy. Zapewniam, że dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości obsługa była bez zarzutu, a Pani zadowolona z naszych usług.
Z poważaniem,
...........................................
(podpis)
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)