SRM - zarządzanie relacjami i dostawcami :
Zarządzanie wydatkami w celu uzyskania stałej rentowności
Proces zwiększania wartości dla klientów jest uzależniony od dostawców. Jednak ograniczone zasoby oraz technologie sprawiają ze większość firm skupia uwagę na integracji tylko z największymi dostawcami Supplier Relationship Management (SRM) to rozwiązanie, które pozwala zwiększyć zwrot z relacji z dostawcami w ramach wszystkich kategorii wydatków i niezależnie od czasu. SRM umożliwia redukcję kosztów sprzedanych materiałów i racjonalizację bazy dostaw oraz zapewnia szybki zwrot z inwestycji. Jest to rozwiązanie, które integruje operacje w ramach całego przedsiębiorstwa, stymulując współpracę pomiędzy dostawcami poprzez automatyzację procesów realizowanych przy współudziale wszystkich dostawców w ramach zakupu towarów i usług oraz w obrębie całego przedsiębiorstwa. SRM obejmuje pełen cykl dostaw - począwszy od strategicznego ustalania źródła dostaw po operacyjne zaopatrzenie oraz włączenie do współpracy dostawców - zapewniając zalety wynikające z wykorzystania skonsolidowanej zawartości oraz danych podstawowych. Dzięki SRM możliwa jest współpraca z każdym z dostawców - obejmująca wszystkie nabywane towary i usługi. Zagwarantowana jest również stała optymalizacja wyboru dostawców, a także skrócenie czasu trwania cyklów dostaw. Korzyści przynosi także koncentracja ustalania źródeł dostaw oraz strategii zaopatrzenia.
1
1
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)