zarzadzanie marketingiem dr dołhasz praca zaliczeniowa

Nasza ocena:

3
Pobrań: 196
Wyświetleń: 4130
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
zarzadzanie marketingiem dr dołhasz praca zaliczeniowa - strona 1

Fragment notatki:

Tytuł pracy to: Kampania reklamowa portalu Notatek.pl firmy Krakweb.pl Praca składa się z 10 stron. Główne punkty tej pracy to: charakterystyka portalu Notatek.pl, właściwości oraz korzyści produktu, sformułowanie celów reklamy, określenie docelowych segmentów reklamy - adresatów reklamy, wyznaczenie budżetu reklamy, utworzenie kompozycji narzędzi reklamy - media plan, organizacja działań reklamowych, opracowanie wskaźników oceny skutków i efektów reklamyprojekt szczegółowy wybranego jednego środka reklamy

Kampania reklamowa portalu Notatek.pl firmy Krakweb.pl
Tomasz Szczerba
Rafał Wolfram
Kraków maj 2009
II. Spis Treści:
I. Strona tytułowa............................................................................................................ 1
II. Spis treści.................................................................................................................... 2
III. Charakterystyka portalu Notatek.pl........................................................................... 3
IV. Właściwości oraz korzyści produktu........................................................................ 3
V. Sformułowanie celów reklamy................................................................................... 3
VI. Określenie docelowych segmentów rynku - adresatów reklamy.............................. 4
VII. Wyznaczenie (oszacowanie) budżetu reklamy....................................................... 5
VIII. Utworzenie kompozycji narzędzi reklamy - media plan........................................ 5 IX. Organizacja działań reklamowych............................................................................. 6
X. Opracowanie wskaźników oceny skutków i efektów reklamy................................... 6
XI. Projekt szczegółowy wybranego jednego środka reklamy........................................ 7
XII. Podziękowania......................................................................................................... 8
Strona 3 z 10
III. Charakterystyka portalu Notatek.pl
Portal Notatek.pl jest nowopowstałą (otwartą w styczniu 2009 roku)
platformą społecznościowo-edukacyjną opartą na technologii web 2.0. Notatek.pl ma za zadanie pomóc studentom w studiowaniu poprzez skupienie rozproszonych informacji (notatek, komunikatów organizacyjnych i tp.) nt. studiów w jednym miejscu. Portal jest ciągle udoskonalany. Twórcy mają dobry kontakt z użytkownikami, którzy współtworzą portal. W chwili obecnej serwis posiada ok. 3000 użytkowników spośród, których nieco ponad 40-ścioro tworzy społeczność (fanclub) tego portalu. Są to osoby zaangażowane w jego rozwój i przyczyniajace się do powiększania jego zasobów (ilości notatek i użytkowników). Społeczność ta prowadzi dyskusje na forach i chat'cie, wspólnie pomaga znaleźć notatki których jeszcze nie ma na portalu.
IV. Właściwości oraz korzyści produktu

(…)

…) budzetu reklamy,
Budzet reklamy bedzie wynosic 1500 PLN jest to kwota na która takie male
przedsiebiorstwo jak krakweb.pl moze sobie pozwolic jest jednak wystarczajaca aby
przeprowadzic skuteczna kampanie opierajaca sie glównie na mediach
elektronicznych. Kwota ta zostanie przeznaczona na zakup powierzchni reklamowej
na stronach www, wydruk mini-plakatów (wlepek) i wysylanie e-mailingu.
Tworzenie hasel…

kampusów akademickich firma krakweb.pl bedzie w stanie porównac naklady na
plakaty wokól poszczególnych uczelni z iloscia nowo-zarejestrowannych
uzytkowników z tych osrodków akademickich. Podanie uczelni i kierunku studiów
nie jest wymagane aczkolwiek wiekszosc uzytkowników wypelnia wszystkie pola
formularza rejestracyjnego.
Firma uzna kampanie za sukces jesli w jej wyniku rejestracji dokona od 8
do 10 tysiecy nowych uzytkowników.
XI. Projekt szczególowy wybranego jednego srodka reklamy.
Studenci to grupa konsumentów akceptujaca reklamy i majaca poczucie humoru.
Odnoszaca sie do zycia z rezerwa i nieprzejmujaca sie konwencjami czy zasadami
poprawnosci politycznej. Studenci sa grupa dobrze poruszajaca sie w internecie
przez co podatna na marketing wirusowy. Z tego powodu firma zdecydowala sie…
…, członkowie samorządu i organizacji studenckich, NZS, AIESEC itp, jak i tzw leserzy, którzy swoją aktywnośc ograniczają do dyskotek i wytęzonej przcy w okolicach sesji. Nie znajdą się tu natomiast członkowie kół naukowych posiadający co prawda wiele znajomości jednak w obrębie jednego tylko specjalistycznego środowiska (pasjonatów finansów, rachunkowosci informatyki- z małą ilością kontaktów z poza tego środowiska). Członkowie kół naukowych są cenni dla firmy krakweb.pl jednak nie należą oni do tego segmentu. Studentów aktywistów cechuje brak czasu na studiowanie oraz zdolności przywódcze oraz potrzeba akceptacji/uznania. Portal umożliwia im z jednej strony ograniczenie czasu niezbędnego na przygotowania do zdawania egzaminów (charakter edukacyjny) jak i promowanie swojej sylwetki (charakter społecznośiowy…
… odpowiednika (obrazka).
Strona 8 z 10
BANER 1)
Baner pierwszy przeznaczony do zamieszczania na stronach www o profilu
informatyczno-inzynierskim lub ekonomicznym. Bedzie skladal sie z kilku odslon:
w pierwszej na ekranie pojawia sie laptop bez matrycy z uszkodzona
klawiatura (brak kilku klawiszy)
w drugiej na ekranie pojawia sie klawitura, mysz, zewnetrzny dysk i stacja
dvd oraz monitor podlaczone…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz