To tylko jedna z 11 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
i pochodzi z AGH w Krakowie.
W notatce zawarte są informacje na takie tematy jak: cechy i cele zarządzania cenami na rynku B2B, metody ustalania cen i rabatów, analiza wartości klienta, strategie cenowe, tytuły rabatów.
Notatka posiada wartościowe informacje na wyżej wymienione tematy, a ponad to zawiera tabele i mapy myśli.
(…)
… na
wzmożonym poszukiwaniu informacji i logicznej ocenie
alternatyw (analizy relacji koszty-korzyści, kalkulacji
opłacalności itp.)
¢ W decyzji dotyczącej zakupu uczestniczy często kilka osób,
które mogą reprezentować rozmaite interesy („koncepcja
centrów zakupu”)
¢ Przeważa sprzedaż bezpośrednia
¢ Rynki industrialne składają się z reguły z niewielu oferentów i
odbiorców, tak że występuje tu często – rzadsza…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)