Zarządzanie cenami w marketingu przemysłowym

Nasza ocena:

4
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1246
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Zarządzanie cenami w marketingu przemysłowym - strona 1

Fragment notatki:

i pochodzi z AGH w Krakowie.

W notatce zawarte są informacje na takie tematy jak: cechy i cele zarządzania cenami na rynku B2B, metody ustalania cen i rabatów, analiza wartości klienta, strategie cenowe, tytuły rabatów.

Notatka posiada wartościowe informacje na wyżej wymienione tematy, a ponad to zawiera tabele i mapy myśli.

                                                                                                                                                                                                                               

(…)

… na
wzmożonym poszukiwaniu informacji i logicznej ocenie
alternatyw (analizy relacji koszty-korzyści, kalkulacji
opłacalności itp.)
¢ W decyzji dotyczącej zakupu uczestniczy często kilka osób,
które mogą reprezentować rozmaite interesy („koncepcja
centrów zakupu”)
¢ Przeważa sprzedaż bezpośrednia
¢ Rynki industrialne składają się z reguły z niewielu oferentów i
odbiorców, tak że występuje tu często – rzadsza…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz