To tylko jedna z 2 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Podstawowe zasady naukowego zarządzania. Podstawowe zasady podejścia behawioralnego. System motywacyjny i jego elementy.
Warunki skuteczności stosowania nagród i kar Pojęcie przywództwa w organizacji Podstawowe style przewodzenia. Władza, źródła władzy
Styl autorytarny, liberalny, demokratyczny.
Władza organizacyjna.
Formy i style kierowania.
Zarządzanie jakością.
Pojęcie „jakości”
TQM
ISO 9000
Statystyczna kontrola jakości
Zarządzanie jakością w administracji publicznej.
Wyjątkowość sektora administracji (artykuł Z. Kania)
Korzyści z wdrożenia SZJ w jednostce administracji publicznej.
Współczesne metody zarządzania
Reengineering
Benchmarking
Outsourcing
Zarządzanie czasem.
Zarządzanie relacjami z klientem.ReengeneeringLean MenagmenOutsourcinTime Based MenagmentCustomer Management.Zarządzanie czasem.
Jakości pracy w przedsiębiorstwie i w urzędzie.
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)