To tylko jedna z 27 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
AKADEMIA GÓRNICZO-HUTNICZA IM.
STANISŁAWA STASZICA W KRAKOWIE
Wprowadzenie produktu innowacyjnego na rynek
Firma Dove
Unilever Polska Sp. z.o.o.
Opracowała:
Wydział :
Górnictwa i Geoinżynierii
Kierunek:
Zarządzanie i Inżynieria Produkcji
Rok:
I mgr
1
Spis treści
1.
Status prawny i dane adresowe spółki: ........................................................................................... 4
2.
Cel i misja firmy ............................................................................................................................... 5
3.
Krótka historia marki ....................................................................................................................... 5
4.
Charakterystyka marki Dove ........................................................................................................... 6
4.1.
5.
Portfolio Dove.......................................................................................................................... 7
Analiza rynku kosmetycznego w Polsce .......................................................................................... 8
5.1.
5.2.
6.
Analiza konkurencji ................................................................................................................. 8
Analiza rynku zbytu ................................................................................................................. 8
Działania marketingowe ................................................................................................................ 10
6.1.
6.2.
Wyzwanie marketingowe ...................................................................................................... 10
6.3.
Cele Marketigowe ................................................................................................................. 10
6.4.
Grupa docelowa .................................................................................................................... 10
6.5.
Strategia marketingowa ........................................................................................................ 10
6.6.
Strategia cenowa ................................................................................................................... 11
6.7.
Dystrybucja ............................................................................................................................ 12
6.8.
7.
Tendencje rynkowe ............................................................................................................... 10
Promocja................................................................................................................................ 12
Instrumenty realizacji: ................................................................................................................... 12
7.1.
7.2.
8.
Potencjał technologiczny, techniczny, linie technologiczne: ................................................ 12
Bezpieczeństwo i ochrona środowiska
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)