Sygnalizacja wielofazowa-opracowanie

Nasza ocena:

3
Pobrań: 70
Wyświetleń: 2191
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Sygnalizacja wielofazowa-opracowanie - strona 1 Sygnalizacja wielofazowa-opracowanie - strona 2 Sygnalizacja wielofazowa-opracowanie - strona 3

Fragment notatki:

Spis treści
SYGNALIZACJA WIELOFAZOWA ......................................................................................................................... 2
Schemat Skrzyżowania .................................................................................................................................. 2
Grupowanie Sygnalizatorów.......................................................................................................................... 3
Projektowany układ faz ................................................................................................................................. 3
Czasy międzyzielone ...................................................................................................................................... 4
Program sygnalizacji ..................................................................................................................................... 6
Politechnika Wrocławska
wykonał: student inż. Krystian Kaczorowski
str. 1
SYGNALIZACJA WIELOFAZOWA
Schemat Skrzyżowania
Politechnika Wrocławska
wykonał: student inż. Krystian Kaczorowski
str. 2
Grupowanie Sygnalizatorów
Grupa
Sygnalizacja
P1ab
P1a P1b
P1cd
P1c P1b
P1ef
P1e P1f
P2ab
P2a P2b
P3ab
P3a P3b
P3cd
P3c P3d
P4ab
P4a P4b
K1a
K1a
K1bc
K1b K1c
K1d
K1d
K2
K2
K3a
K3a
K3bc
K3b K3c
K4
K4
14 Grup = 7K + 7P
Projektowany układ faz
Faza I:
Faza II:
Faza III:
Faza IV:
Politechnika Wrocławska
wykonał: student inż. Krystian Kaczorowski
str. 3
Czasy międzyzielone
Potoki na których występuje kolizja droga-droga (zapisane w formacie e+d):
Faza 1  Faza 2 = (K1d+K3a)+(K1bc+K3a)+(K3bc+K1a)
Faza 2  Faza 3 = (K1a+K2)+(K3a+K2)
Faza 3  Faza 4 = (K2+K4)+(K2+K1d)
Faza 4  Faza 1 = (K4+K1bc)+(K4+K3bc)
Potoki na których występuje kolizja przejście dla pieszych-droga (zapisane w formacie e+d):
Faza 1  Faza 2 = (P4ab+K3a)+(P2ab+K1a)
Faza 2  Faza 3 = (P1ef+K2)+(P3dc+K2)
Faza 3  Faza 4 = (P1ab+K1d)
Faza 4  Faza 1 = (P1cd+K1bc)+(P3ab+K3bc)
Potoki na których występuje kolizja droga-przejście dla pieszych (zapisane w formacie e+d):
Faza 1  Faza 2 = (K1d+P1ab)+(K1bc+P3cd)+(K3bc+P1fe)
Faza 2  Faza 3 = (K1a+P1cd)+(K3a+P3ab)
Faza 3  Faza 4 = brak
Faza 4  Faza 1 = (K4+P4ab)+(K4+P2ab)
Możliwe kolizje:
E/D
K1a
K1bc
K1d
K2
K3a
K3bc
K4
P1ab
P1cd
P1ef
P2ab
P3ab
P3cd
P4ab
K1a
+
+
+
K1bc K1d
+
+
+
+
+
K2
+
+
+
+
+
+
K3a
+
+
+
K3bc K4
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
P1ab P1cd P1ef P2ab P3ab P3cd P4ab
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
Politechnika Wrocławska
wykonał: student inż. Krystian Kaczorowski
str. 4
e
K1a
K1a
K1a
K1bc
K1bc
K1bc
K1d
K1d
K2
K2
K2
K2
K2
K2
K3a
K3a
K3a
K3a
K3bc
K3bc
K3bc
K4
K4
K4
K4
K4
K1a
K1a
K1bc
K1bc
K1d
K2
K2
K2
K2
K3a
K3a
K3bc
K3bc
K3bc
K4
K4
K4
K4
P1ab
P1cd
P1cd
P1ef
P1ef
P1ef
P2ab
P2ab
P2ab
P2ab
P3ab
P3ab
P3cd
P3cd
P3cd
P4ab
P4ab
P4ab
d
K2
K3bc
K4
K2
K3a
K4
K2
K3a
K1a
K1bc
K1d
K3a
K3bc
K4
K1bc
K1d
K2
K4
K1a
K2
K4
K1a
K1bc
K2
K3a
K3bc ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz