Specyfika internetowego promotion-mix

Nasza ocena:

3
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1316
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Specyfika internetowego promotion-mix - strona 1 Specyfika internetowego promotion-mix - strona 2

Fragment notatki:


Specyfika internetowego promotion-mix Tradycyjne promotion-mix • Reklama
• PR z publicity
• Promocja sprzedaży
Marketing bezpośredni
• Sprzedaż osobista
Internetowy mix • Strona firmowa
• Pozycjonowanie stron
• Promocja w katalogach i wyszukiwarkach
• Poczta elektroniczna - marketing bezpośredni
• Reklama na www
• Sieciowa promocja sprzedaży
• Przekaz nieformalny
Nasz adres w Sieci Nie darmowe serwisy internetowe
Domena możliwie krótka i łatwa do zapamiętania
Domena od sprawdzonego dostawcy
Własna domena zawierająca nazwę firmy.
Wykupić adresy pokrewne w domenach . com, .biz, .eu, com.pl, /miasto/.pl
Domenę wybiera się tylko raz
Zmiana domeny to nie tylko pieniądze.
Nasz adres to nasza marka
Rozpoczynając odpowiadamy na kilka podstawowych pytań zadanych z pozycji klienta: - czy można łatwo znaleźć szukaną informację?
- czy nawigacja po stronach serwisu jest czytelna?
- czy można łatwo znaleźć informacje teleadresowe?
- czy strony zawierają łatwy w obsłudze katalog produktów lub sklep internetowy?
- czy serwis pozwala odwiedzającym pozostawić swoją opinię choćby w postaci ankiety czy księgi gości?
- jak długo poczekamy na odpowiedź wysyłając zapytanie na firmowy adres e-mail?
10 błędów internetowych biznesów 1. Brak jasnego zakresu działania. Sukces w Internecie można odnieść tylko poprzez specjalizację. Jest bowiem mnóstwo nisz, na których wielkie korporacje nie będą się skupiać z braku czasu. 2. Brak promocji. Firma internetowa musi sama kreować ruch na stronach, przyciągać klientów, umieszczając reklamy i odnośniki do swojej strony. W zamian za generowanie sprzedaży można dzielić się zyskiem. 3. Przeszkody w kupowaniu. Nie wolno zmuszać klientów, by koniecznie rejestrowali się na stronach sklepu, to niepotrzebne utrudnienie w sprzedaży. 4. Spam. Nie wolno denerwować klientów spamem. Wysłanie miliona e-maili w niczym nie pomoże, firma straci przez to wiarygodność. 5. Lepiej dać sobie spokój z dużą ilością ładnej grafiki. Jeśli strona będzie się ładować zbyt długo, klienci się zniechęcą i będą ją omijać. 6. Amatorski wygląd zawsze szkodzi - strona musi wyglądać solidnie i zachęcająco. 7. Oferowanie zwykłych cen detalicznych. Biznes w Internecie musi mieć niższe ceny, bo sprzedawanie on-line jest tańsze niż w rzeczywistym sklepie. 8. Zła nazwa domeny. ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz