To tylko jedna z 3 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Saint George’s (Bermudy) Saint George’s Saint George’s jest portem całkowicie zamkniętym , z wyjściem w stronę przesmyku Pięciu Sążni , pomiędzy NE a SE krańcami wyspy St. David’s , wejście jest ograniczane przez zewnętrzne i wewnętrzne ławice . Zewnętrzna ławica przecina kanały Town Cut i St. George’s , wewnętrzna kanał Town Cut . Wyspy Paget , Higgs i Horsehoe są usytuowane na wewnętrznej krawędzi ławicy zewnętrznej . Fort Cunningham Fort Cunningham jest umiejscowiony na wzniesieniu ławicy , na wys. 24.4 m , obok SE krańca wyspy Paget , znajduje się tam nabrzeże wojskowe leżące 1/2 kbla na SW . Wyspy Gubernatora , Smith , Peggy i Hen , kilka skał i wysepek jest sytuowanych na SE części wewnętrznej ławicy . Wyspa Ordnance (32*23’ N 064*40’ W) jest oddzielona od wyspy St. George’s kanałem o głębokości co najmniej 0.9 m , przez który przebiega most . Kanał Town Cut Kanał Town Cut został pogłębiony do głębokości 9.4 m w 1966 roku , jest oznaczony przez linię przerywaną na mapie . Ta część kanału , która przechodzi wzdłuż ławicy zewnętrznej jest oznaczona przez N i S znaki kardynalne . Boje od strony morza są znakami nawigacyjnymi z wystawionymi światłami o odpowiedniej charakterystyce . Światła są wystawione odpowiednio na S i W znakach kardynalnych na krańcach wyspy St. George’s . Część kanału Town Cut , która przecina wewnętrzną ławicę jest znakowana N i S znakami kardynalnymi , które są zakotwiczone pośrodku odległości między wyspami Horeshoe a Hen .W 1959 płycizna po N stronie zachodniej części kanału Town Cut została zbadana i ustalono powolne jej rozszeżanie się w kierunku S . Kierunki Statek podchodzący od strony przesmyku Pięciu Sążni powinien sterować 264 1/4* w linii wzgórza Cherrystone , w kierunku wejścia powinien być prowadzony przez obojowanie . Schodzenie z kursu jest obserwowane niedaleko wyspy Horeshoe (32*22’ N 064*40’ W) , statki powinny przepływać z minimalną prędkością zapewniającą sterowność . Większe jednostki nie powinny wchodzić do portu jeśli siła wiatru przewyższa 4*B z kierunków NNE i SSE . Najdogodniejszym momentem dla nawigowania w kanale Town Cut jest moment wysokiej wody . Przepisy Obowiązujące przepisy są w mocy dla kontroli ruchu statków , cumowania , kapitanów statków wizytujących potry i kotwicowiska Bermudów . System kontroli ruchu na Bermudach jest prowadzony Bermuda Harbour Radio . Poniższe są wyciągiem z tychże przepisów : - statki oceaniczne mają całkowite prawo drogi przed jednostkami lokalnymi ,
(…)
…
Kanał St. George’s przebiega ok. 3 kbli w kierunku NE , SE części wyspy Paget ; ma
głębokości rzędu 5.2 m na torze wodnym (1966) , występuje tam również kilka miejsc o
głębokościach rzędu 3.7-4.6 m bliżej linii nabieżnika , SE część wyspy Paget jest najbardziej
wysuniętą częścią tej wyspy w kierunku ENE , głębokości co najwyżej 4.6 m , zamyka od S
tor wodny pomiędzy wyspą Gubernatora i wyspą Paget…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)