To tylko jedna z 3 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
,Public relations w teorii i praktyce, wykład 8, (sem V)
Zachowania osoby reprezentujacej przedsiebiorstwo:
Niezdecydowanie
Nadmierne samooskarzanie
Cynizm
Napastliwosc
Mowienie wymijajaco
Arogancja
Fazy kryzysu a liczba publikacji prasowych:
Faza I - bardzo intensywny kryzys (3-7 dni)- wiadomosci, sensacje, komentarze
Faza II
- zrównoważona liczba publikacji (2 tygodnie) - wiadomosci uzupelniajace, komentarze do skutkow, nowe zrodla zapalne
Faza III
- powolny spadek liczby publikacji ( 3 tygodnie) - wiadomosci uzupelniajace tlo, historie, seria skutkow kryzysu
Internet w działalnosci PR
Znaczebue instrumentow komunikacjii i promocji dla sukcesu firmy:
- komunikacja przez internet 4,25 (skala 1-5)
- reklama 3,85
- sprzedaz osobista 3,42
Wiarygodnosc internetu z prownaniu z iinymi mediami:
- duzo bardziej wiarygodny 12%
- bardzo wiarygodny 15,6%
Mozliwosc wykorzystywania internetu do celow komercyjnych:
Firmy, ktore promuja sowje produkty w internecie sa bardziej przyzszlosciowe niz inne 74,7%
Firmy nie korzsytajace z internetu skazuja sie na marginalizacje 66%
Firmy kotre nie promuja i reklamuja siebie i/lub swoich porduktow w internecie - 61,7%
Ocena efektow wykorzystywania internetu:
Internet jest bardzo dobrym narzedziem komunikacji na potrzeby naszego przedsiebiorstwa - 91,2%
Wykorzystywwanie internetu przyczynilo sie do zwiekszenia stopnia znajomosci naszej firmy - 80,4%
Wykorzystanie internetu poprawilo wizerunek naszej firmy - 68,7%
Dzieki wykorzsytaniu internetu zapewniamy lepszy standard obslugi klientow - 71,5%
Skutecznosc internetu w dzialnosci PR:
- bardzo przydatny 33,6%
- przydatny 36,3%
Wyskoka uzytecznosc internetu:
Firmy dzialajace na nowych rynkach
Firmy, dla ktorych rynkiem dizlania jest Polska
Lidetrzy rynku
Produkt dla klientow indywidualnych
Bardzo dobra koordynacja finansowa
Uslugowy lub mieszany profil dzialanosci
Urzytecznosc narzedzi komunikacji internetowej dla osogania celow PR:
- zamieszczanie tresci na witrynie internetowej 4,26 (skala 1-5)
- poczta elektroniczna 4,12
- blogi, fora internetowe, serwisy pozwalajace na publikacje zdjec lub wideo 3,15
- rozmowy glosowe za posrednictwem interneu - 3,08
- komunikatory - 3,07
Determinanty oceny atrakcyjnosci witryny internetowej
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)