To tylko jedna z 39 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
WYRAŻA IDEĘ REKLAMY, CZYLI TREŚĆ, KTÓRA MA BYĆ PRZEKAZANA ODBIORCYPrezentacja ma 39 slajdów i porusza zagadnienia takie jak:cechy dobrego przekazu reklamowego, etapy budowania przekazu reklamowego, unikatowa propozycja sprzedażowa, rodzaje argumentacji wykorzystywane w treści przekazu reklamowego, struktura przekazu, ad copy, elementy przekazu reklamowego, slogan reklamowy, slogan deklaratywny, slogan humorystyczny. Notatka porusza również zagadnienia takie jak: slogan pytający, slogan wzbudzający ciekawość, slogan komunikujący nowość, slogan rozkazujący, slogan prestiżowy, slogan identyfikujący towar, slogan oddziaływujący na emocje, slogan kontrastowy. Ponadto, notatka zawiera informacje dotyczące takich zagadnień jak: slogan alogiczny, slogan aliteracyjny, slogan dwuznaczny, slogan porównawczy, slogan podkreślający oryginalność, slogan promujący jakość, slogan podkreślający korzystną cenę, udramatyzowanie akcji w reklamie, teaser, SLB, związek reklamy z retoryką, przykłady sloganów reklamowych.
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)