Projekt restauracji

Nasza ocena:

5
Pobrań: 287
Wyświetleń: 2464
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Projekt restauracji - strona 1

Fragment notatki:

docx.

Notatka zawiera projekt restauracji "Raj smaków". W pliku zawarte są następujące informacje: podstawowe informacje o firmie, produkt, badania marketingowe, segmentacja rynku, promocja, a także podsumowanie.

Dodatkowo notatka zawiera spis treści, rysunki i ankietę.

Notatka pozwoli na uzupełnienie wiedzy z przedmiotu Podstawy Marketingu oraz zaliczenie ćwiczeń.

I. Podstawowe informacje o firmie………………………………………………………... 2 - 6
II. Produkt………………………………………………………………………………… 6 - 9
III. Badania marketingowe………………………………………………………………. 9 - 12
IV. Segmentacja rynku…………………………………………………………………. 12 - 14
V. Promocja………………………………………………………………………………… 14 VI. Podsumowanie………………………………………………………………………… 15
PODSTAWOWE INFORMACJE O FIRMIE Imię i nazwisko osoby reprezentującej firmę (Właściciela):
Maja Mularczyk
Wiktoria Oleksy
1. Nazwa „RAJ Smaków”
2. Logo 3. Hasło reklamowe: „Moc atrakcji i to nie tylko kulinarnych” 4. Adres: Restauracja "RAJ Smaków"
Maja Mularczyk 34-567 Kraków
ul. Floriańska 24
woj. małopolskie
Tel. +48 (29) 123-09-87
E-mail: rajsmaków@wp.pl
5. Charakterystyka firmy:
Restauracja zlokalizowana będzie w centrum Krakowa przy ulicy Floriańskiej. Restauracja będzie dwupiętrowym budynkiem. Na pierwszym piętrze znajdować się będą łazienki dla klientów, pomieszczenia gospodarcze, szatnia oraz recepcja - miejsce w którym będzie stała osoba z obsługi ( jej zadaniem będzie rezerwacja miejsc, oraz pomoc klientom restauracji). Na drugim piętrze znajdować się będą cztery sale restauracyjne - oznaczające cztery różne pory świata:
- sala bankietowa - będzie istniała możliwość wynajmu tej sali na imprezy okazyjne, wesela, itp. - kuchnia staropolska,
- kuchnia azjatycka,
- kuchnia południowoamerykańska,
- przekąski,
- dania dodatkowe: pizze, kanapki,
- tradycyjne dania śniadaniowe, obiadowe, podwieczorki i kolacje.
Cen restauracji tradycyjnej stosowane będą według cenników w menu, za pozostałe dania klient zapłaci kwotę przy wejściu, a następnie będzie mógł dowolnie korzystać ze "Szwedzkiego Stołu".
Dodatkowo restauracja posiada własny, strzeżony, bezpłatny parking
Tak prezentuje się wygląd wewnątrz restauracji "Raj Smaków":
Godziny otwarcia restauracji: Poniedziałek - Piątek 11:00 - 21:00 Sobota - Niedziela 10:00 - 22:00
Sposoby finansowania inwestycji: 80% kapitału początkowego - wkład własny; 20% posiadanego wkładu początkowego - kapitał obcy.


(…)

…; - kierownik; - kucharz; - pomoc kuchenna; - kelnerzy lub kelnerki; - barman; - szatniarz; - kierowca - dostawca; - sprzątaczka; Sposób organizacji pracy - obowiązki i przywileje członków personelu:
Podstawowe prawa i obowiązki pracowników określa Kodeks pracy oraz wewnętrzny regulamin restauracji. Do bardziej szczegółowych zadań poszczególnych członków kadry pracowniczej należy: - właściciele - reprezentowanie przedsiębiorstwa, załatwianie spraw urzędowych; zajmowanie się księgowością firmy; - kierownik - pozyskiwanie nowych klientów i zleceń, załatwianie spraw skarg i zażaleń, zapewnianie dobrej organizacji pracy, sprawowanie kontroli nad pracownikami, dbanie o dobry wizerunek firmy; - kucharz - gotowanie, przyrządzanie posiłków, dbanie o czystość na własnym stanowisku pracy; - pomoc kuchenna - przygotowywanie produktów, prace pomocnicze w kuchni, zmywanie naczyń, utrzymywanie porządku w kuchni; - kelnerzy, kelnerki - dbanie o porządek na sali restauracyjnej w godzinach otwarcia lokalu, pełna obsługa klientów - przyjmowanie i przekazywanie zamówień, dostarczanie klientom zamówionych dań; - barman - przyrządzanie napojów zimnych i gorących, sprzedaż napojów alkoholowych, obsługa podręcznego barku…
… kuchni oraz organizująca dyskoteki z włoską muzyką; mało zróżnicowane menu.
8. Potencjalni klienci:
Plan strategiczny przedsięwzięcia zakłada, że klientelę lokalu tworzyć będą osoby ze wszystkich grup wiekowych. Naszą ofertę kierujemy do osób o bardzo różnym statusie społecznym i sytuacji materialnej. Chcemy każdemu klientowi stworzyć realną możliwość skorzystania z naszych usług.
9. Plan działalności marketingowej:
Cele marketingowe - wizja firmy:
- wejście na rynek nowo powstałego punktu
- zdobycie jak największej liczby klientów
- maksymalizacja udziału w rynku
- maksymalizacja zysku
- minimalizacja ryzyka
- jak najlepsze zaspokajanie potrzeb klientów
10. Analiza SWOT:
a) Mocne strony: - Wysoki poziom świadczonych usług - Odpowiednie ceny do dochodów naszych klientów - Restauracja jest zlokalizowana…
… informacje o produkcie, - utrzymuje produktu w dobrej formie i kondycji, - chroni produktu przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
Wykorzystywane opakowanie na pizzę z wcięciem - podwójne ścianki oraz mocna tektura - sprawiają że opakowanie jest mocne po włożeniu gorącej pizzy - oraz podtrzymuje dłużej ciepło. Opakowania wykonane z białej lub "szarej" (brązowej) tektury nie jest szkodliwe dla środowiska…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz