To tylko jedna z 9 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
1.Statut Statut projektu
Tytuł projektu
Nowe trendy w zarządzaniu projektami budowy stadionu Numer projektu
2346
Menedżer projektu
Łukasz Smalec
Problem
Organizacja Międzynarodowej Konferencji
Główny cel projektu
Głównym celem Konferencji jest wymiana wiedzy, poglądów oraz doświadczeń na temat trendów związanych z zarządzaniem projektami budowy stadionu.
Cele cząstkowe
Poszerzenie wiedzy uczestników na temat nowinek związanych z zarządzaniem projektami budowy stadionu;
Zapewnienie miłej atmosfery;
Ustalenie najkorzystniejszych rozwiązań związanych z zarządzaniem projektami budowy stadionów;
Prezentacja dorobku naukowego poszczególnych prelegentów; Poprawa jakości budowy stadionów;
Nawiązanie kontaktów z nowymi wykonawcami;
Popularyzacja nowych trendów;
Kryteria sukcesu
Udział jak największej liczby ekspertów;
Pozyskanie jak największej ilości informacji;
Promocja wybranych trendów zarządzania projektami budowy stadionów;
Wątpliwości, obszary ryzyka, przeszkody
Problem z obsługą i konfiguracją sprzętu audiowizualnego;
Przybycie zbyt małej liczby zaproszonych i prelegentów;
Słaba akcja promocyjna;
Nie dotrzymanie warunków umowy dotyczących lokalu;
Brak synchronizacji poszczególnych zdarzeń.
Przygotował
Jolanta Autobus
Data
Zatwierdził
Łukasz Smalec
Data
2.Rozpisać poszczególne zadania Działanie 1 - Ustalenie terminu i miejsca konferencji.
Zadanie 1 - Wyznaczenie terminu na 12 grudnia 2012 roku.
Zadanie 2 - Poszukiwanie dostępnych ofert sal konferencyjnych na minimum 150 osób w obrębie Gdańska w danym terminie.
Zadanie 3 - Porównanie dostępnych ofert
Zadanie 4 - Wybór trzech najkorzystniejszych ofert.
Zadanie 5 - Negocjowanie ceny i warunków wynajmów.
Zadanie 6 - Wybór najlepszej oferty.
Działanie 2 - Ustalenie listy prelegentów.
Zadanie 1 - Poszukiwanie prelegentów do poszczególnych tematów.
Zadanie 2 - Konsultacja z wybranymi kandydatami.
Zadanie 3 - Negocjacje z wybranymi prelegentami.
Zadanie 4 - Wybór odpowiednich osób.
Zadanie 5 - Ustalenie listy rezerwowej prelegentów.
Działanie 3 - Uzgodnienie możliwości warunków wystąpienia prelegentów.
Zadanie 1 - Skonsultowanie odnośnie terminu, miejsca i wynagrodzenia.
Zadanie 2 - Uzyskanie informacji od prelegenta odnośnie potrzebnych materiałów konferencyjnych.
(…)
… - Stworzenie listy brakujących materiałów
Zadanie 4 - Wynajem brakującego sprzętu.
Działanie 5 - Przygotowanie kampanii marketingowej.
Zadanie 1 - Poszukiwanie agencji reklamowych.
Zadanie 2 - Wybór najkorzystniejszej oferty.
Zadanie 3 - Ustalenie ilości i formy materiałów.
Zadanie 4 - Zatrudnienie osób odpowiedzialnych za rozpowszechnianie materiałów marketingowych.
Działanie 6 - Wynajem miejsc obrad
Zadanie 1 - Kontakt z wybranym hotelem w celu wynajęcia.
Zadanie 2 - Uiszczenie zaliczki.
Działanie 7 - Zapewnienie cateringu.
Zadanie 1 - Ustalenie menu i ilości dań.
Zadanie 2 - Poszukiwanie dostępnych ofert firm cateringowych.
Zadanie 3 - Porównanie dostępnych ofert.
Zadanie 4 - Wybór trzech najkorzystniejszych ofert.
Zadanie 5 - Negocjowanie ceny i warunków świadczenia usługi.
Działanie 8 - Wynajęcie tłumaczy.
Zadanie 1 - Poszukiwania tłumacza języka angielskiego
Zadanie 2 - Negocjowanie ceny i terminu.
Zadanie 3 - Wybór tłumaczy.
Działanie 9 - Przygotowanie i rozesłanie zaproszeń.
Zadanie 1 - Sformułowanie treści zaproszenia.
Zadanie 2 - Znalezienie firmy zajmującej się realizacją zaproszeń.
Zadanie 3 - Ustalenie liczby potrzebnych zaproszeń.
Zadanie 4 - Negocjacja ceny.
Zadanie 5 - Odbiór…
… materiałów - 2 dni
Zadanie 4 - Wynajem brakującego sprzętu. - 7 dni
Działanie 5 - Przygotowanie kampanii marketingowej. - 7 dni
Zadanie 1 - Poszukiwanie agencji reklamowych. - 1 dni
Zadanie 2 - Wybór najkorzystniejszej oferty. - 4 godziny
Zadanie 3 - Ustalenie ilości i formy materiałów. - 1 dni
Zadanie 4 - Zatrudnienie osób odpowiedzialnych za rozpowszechnianie materiałów marketingowych. - 4 dni
Działanie 6…
… mikrofony, okablowanie, wzmacniacz, głośniki - Flamastry - Rzutnik - 170 krzeseł - 3 stoliki Środki pieniężne: Wynagrodzenia dla pracowników własnych oraz wynajętych: 80 000 zł Wynajem sali konferencyjnej - 6 000 zł Wynajem materiałów konferencyjnych - 3 000 zł Firma cateringowa - 10 000 zł Kampania marketingowa - 5 000 zł Zaprojektowanie zaproszeń - 500 zł Zaprojektowanie i postawienie strony…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)