Podstawy zarzadzania i organizacji - strona 12

note /search

Koncepcja steakeholders w analizie strategicznej organizacji

  • Politechnika Gdańska
  • Podstawy zarzadzania i organizacji
Pobrań: 35
Wyświetleń: 469

Koncepcja „Steakeholders” w analizie strategicznej organizacji - analiza strategicznych kibiców organizacji polega na zdefiniowaniu oraz analizie grup i organizacji, które są zainteresowane działalnością firmy, a równocześnie mają wpływ na tą działalność i stąd firma musi się liczyć z ich oddziaływ...

Koncepcje rdzenia umiejętności i analiza strategiczna.

  • Politechnika Gdańska
  • Podstawy zarzadzania i organizacji
Pobrań: 0
Wyświetleń: 553

Koncepcje rdzenia umiejętności i wyróżniających umiejętności w procesie analizy strategicznej. - Podstawy wyboru strategii firmy i analizy strategicznej według koncepcji zorientowanych na zasoby stanowią koncepcje rdzenia umiejętności i wyróżniających umiejętności. Wyróżniające firmę umiejętności d...

Koncepcje strategii organizacji a paradygmaty racjonalności strategicz...

  • Politechnika Gdańska
  • Podstawy zarzadzania i organizacji
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1344

Koncepcje strategii organizacji a paradygmaty racjonalności strategicznej i zachowań strategicznych - Koncepcje zarządzania strategicznego można porządkować wg. Paradygmatów nauki o organizacji i zarządzaniu. W nauce zarządzania strategicznego występują 2 paradygmaty 1- paradygmat racjonalności str...

Metoda SWOT i TOWS

  • Politechnika Gdańska
  • Podstawy zarzadzania i organizacji
Pobrań: 49
Wyświetleń: 987

Metoda SWOT i TOWS/SWOT - jest to kompleksowa metoda służąca do badania otoczenia, organizacji oraz analizy jej wnętrza, jest to podstawowa metoda ustalania sił i słabości firmy oraz szans i zagrożeń otoczenia, rejestruje i klasyfikuje czynniki weryfikujące strategie firmy. Czynniki te to ilość i j...

Metody analizy atrakcyjności sektorów

  • Politechnika Gdańska
  • Podstawy zarzadzania i organizacji
Pobrań: 448
Wyświetleń: 3738

Metody analizy atrakcyjności sektorów (model M.Portera, metoda punktowej oceny atrakcyjności sektora, cykl życia sektora) Atrakcyjność sektora określają głównie 3 parametry: -obecna wielkość sektora, -przyszła wielkość sektora i dynamika sprzedaży w poszczególnych latach, -obecna i przewidywana ren...

Metody krzywej doświadczenia i cyklu życia produktu w analizie strateg...

  • Politechnika Gdańska
  • Podstawy zarzadzania i organizacji
Pobrań: 147
Wyświetleń: 2541

Metody krzywej doświadczenia i cyklu życia produktu w analizie strategicznej potencjału przedsiębiorstwa . KRZYWA DOŚWIADCZENIA. Istnieje związek pomiędzy skalą produkcji, a wielkością kosztu jednostkowego wyrobu. Związek ten określono mianem efektu doświadczenia, a jego obrazem graficznym jest kr...

Misja i cele przedsiębiorstwa a proces analizy strategicznej

  • Politechnika Gdańska
  • Podstawy zarzadzania i organizacji
Pobrań: 21
Wyświetleń: 630

Misja i cele przedsiębiorstwa a proces analizy strategicznej - cele przedsiębiorstwa rozumie się dwojako:1. Najogólniejsze dążenie przedsiębiorstwa - cel ogólny, nadrzędny, generalny. 2. Cele realizacyjne celu ogólnego - cele, środki podrzędne .Cele nadrzędne formułowane są w kategoriach jakościowy...

Ogólny model budowy strategii organizacji K.

  • Politechnika Gdańska
  • Podstawy zarzadzania i organizacji
Pobrań: 105
Wyświetleń: 966

Ogólny model budowy strategii organizacji K. Obłója ma następujące składowe: wizja, domena, i model działań firmy tworzą pierwsze trzy z pięciu głównych składowych modelu. Decyzje dotyczące wizji, domeny oraz modelu działania firmy s...

Opcje strategiczne

  • Politechnika Gdańska
  • Podstawy zarzadzania i organizacji
Pobrań: 77
Wyświetleń: 819

opcje strategiczne - podstawowe kryteria wyboru wyborów. Budowanie opcji: prognozy skutków stosowania dotychczasowej strategii (strategia bez zmian), prognozy skutków zastosowania nowych strategii, porównanie i dokonanie wyboru ( strategia bez zmian czy nowa strategia) poprzez sprawdzenie: Adekwatn...