Polski System Medialny - wyklad 5-11-2007

Nasza ocena:

5
Pobrań: 70
Wyświetleń: 546
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Polski System Medialny - wyklad 5-11-2007 - strona 1

Fragment notatki:

Polski system medialny - 5-11-2007
(siatka pojęciowa medioznawstwa)
RYNEK PRASOWY/ RYNEK MEDIALNY (nie posiada definicji normatywnej ani powszechnie akceptowanej): Ogół relacji społecznych i ekonomicznych pomiędzy producentami (nadawcami i wydawcami) a odbiorcami treści medialnych (czytelnikami, radiosłuchaczami i telewidzami). W PRL rynek nadawców i wydawców działających z mandatu dysponenta politycznego. W 3 RP rynek nadawców i wydawców działających za sprawą i dzięki odbiorcom i reklamodawcom (o być albo nie być tytułu decydują odbiorcy) ... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz