Polityka medialna w UE - Komisja Europejska

Nasza ocena:

3
Pobrań: 112
Wyświetleń: 511
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Polityka medialna w UE - Komisja Europejska - strona 1

Fragment notatki:

POLITYKA MEDIALNA W UE
07.03.2013
KOMISJA EUROPEJSKA MEDIA TASK FORCE
to support growth and jobs (the key objectives of the 'revised Lisbon strategy') - specifically in the media industryWspieranie wzrostu gospodarczego i zatrudnienia (klucz cele odnowionej strategii lizbońskiej "') - w szczególności w branży medialnej to promote diversity and pluralism in the media and freedom of the press.Promowanie różnorodności i pluralizmu w mediach i wolności prasy. Four primary roles:Cztery podstawowe role: 1. 1. A sounding board for all policy affecting the media Gremium doradcze dla wszystkich strategii mających wpływ mediów pre-screens Commission policy proposals to check for possible unintended effects on editorial freedom or industry competitiveness; maintains an inventory of measures affecting the mediaPre-ekrany propozycje polityczne Komisja w celu sprawdzenia możliwych niezamierzonych skutków swobody redakcyjnej lub konkurencyjność przemysłu; utrzymuje wykaz środków wpływających na media coordinates policy-making for the media across all Commission policiesWspółrzędne tworzenia polityki dla mediów we wszystkich politykach Komisji 2.2. An evolving observatory role Zmieniająca się rola obserwatorium Provides the Secretariat of the High Level Group on Media Freedom and Pluralism and of the EU Media Futures Forum ;Zapewnia Sekretariat Grupy Wysokiego Szczebla ds. wolności i pluralizmu mediów i multimediów Forum UE Futures ; monitors media pluralism in the EU - defined in terms of the variety of sources of information available to the public (see Commission Staff Working Paper on Media Pluralism );Monitory Pluralizm mediów w UE - definiowane w kategoriach różnorodności źródeł informacji dostępnych publicznie (zob. dokument roboczy służb Komisji w sprawie pluralizmu mediów ); published an independent study to test concrete and objective indicators for assessing media pluralism in September 2009.Opublikował niezależne badanie w celu zbadania konkretnych i obiektywnych wskaźników oceny pluralizmu mediów we wrześniu 2009.
3. 3. An economic research role Gospodarcza rola badań works to develop the Commission's understanding of publishing ( see consultation on future policy orientations for publishing );działa do opracowania przez Komisję rozumienie Publishing ( patrz konsultacje na temat przyszłych kierunków polityki do publikacji ); talks to the publishing industries to discuss how they can adapt to the digital age and devise new business models.rozmawia branżach wydawniczej w celu omówienia w jaki sposób można je było dostosować do ery cyfrowej oraz opracowania nowych modeli biznesowych. 4.4. A contact point for external enquiries

(…)

…, której przewodniczy dr Vaira Vike-Freiberga (zob. (IP/11/1173). Komisja jest też w trakcie organizacji grupy ds. przyszłości mediów, w skład której wejdzie wiele zainteresowanych stron, i która zacznie działać w najbliższej przyszłości.
Kontekst
Prawo do wolności wypowiedzi i informacji zostało ustanowione w art. 11 Karty Praw Podstawowych UE, który stanowi, że należy szanować wolność i pluralizm mediów…
… European advertising bodies ścisłej współpracy między agencjami, reklamodawców i mediów reklamowych w europejskich organów an optimal external and internal operating environment for advertising agencies optymalne zewnętrzne i wewnętrzne środowisko pracy dla agencji reklamowych In addition to legal & industry issues, EACA prioritises: Oprócz kwestii prawnych i przemysł, EACA priorytety: academic education & training kształcenia akademickiego i szkolenia the social acceptance and political understanding of advertising's role in society społeczna akceptacja i zrozumienie reklamy politycznej roli w społeczeństwie recruitment issues kwestie rekrutacji advertising agency industry developments in "new Europe" Rozwój agencji reklamowej branży w "nowej Europy" EACA brings together National Agency Associations and…
… Association, a non-profit association under Alsatian law, is in charge of administering and legally representing the EPRA in its daily business.EPRA Board Association, stowarzyszenie non-profit na mocy prawa Alzacji, jest odpowiedzialny za administrowanie i prawnie reprezentujących EPRA w swojej codziennej działalności. The Association is registered at the Association Registry of the Court of First Instance…
… rozpoczęła działalność w styczniu 2010 roku. In the course of 2011 it became fully functional and ready to fulfil all its assignments as required by the current regulatory framework. W trakcie 2011 stało się w pełni funkcjonalna i gotowa spełnić wszystkie swoje zadania zgodnie z wymogami obowiązujących ram regulacyjnych. MISSION MISJA “Committed to independent, consistent, high-quality regulation of…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz