Plan marketingowy - biuro podróży

Nasza ocena:

5
Pobrań: 1169
Wyświetleń: 9002
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Plan marketingowy - biuro podróży - strona 1 Plan marketingowy - biuro podróży - strona 2 Plan marketingowy - biuro podróży - strona 3

Fragment notatki:

Dokument ma 25 stron i zawiera takie elementy i zagadnienia jak: opis przedsięwzięcia, podstawowe cele, możliwości i szanse rynkowe, podstawowe zagrożenia, profil przedsiębiorstwa, informacje o przedsiębiorstwie, nazwa, siedziba, status, bank, przedmiot działalności, udziałowcy, zarząd i pracownicy, struktura organizacyjna, zadania pracowników, stanowiska, analiza marketingowa, analiza konkurencji, badania rynkowe, analiza rynku zbytu, potencjalni klienci i ich potrzeby, czynniki wpływające na rozwój rynku, analiza rynku gwarantowanych usług, transport, kwatery, usługi dodatkowe, plan marketingowy, sposoby dystrybucji, przygotowanie tras wycieczkowych, strategia reklamowa, telewizja, radio, prasa, internet ulotki, strategia cenowa, promocje, rabaty, plan organizacji, procesy modernizacyjne, plan remontów i działań modernizacyjnych, remont, wnętrze, reklama, koszty produkcji, analiza ekonomiki biznes planu, elementy systemu użytkowego ekonomiczne wskaźniki przedsiębiorstwa, wyliczenie punktu zwrotu, analiza SWOT, szanse, zagrożenia, mocne strony, słabe strony.

Plan marketingowy Biuro podróży
SPIS TREŚCI: Str. I Rozdział Opis przedsięwzięcia1.1. Podstawowe cele 4 1.2. Możliwości i szanse rynkowe 51.3. Podstawowe zagrożenia 6 II Rozdział Profil przedsiębiorstwa2.1. Informacje o przedsiębiorstwie 62.1.1. Nazwa, siedziba, status, bank 6 2.1.2. Przedmiot działalności 7 2.1.3. Udziałowcy 72.1.4. Zarząd i pracownicy 7
III Rozdział Analiza marketingowa3.1. Analiza konkurencji 113.1.1. Badania rynkowe 113.2. Analiza rynku zbytu 113.2.1. Potencjalni klienci i ich potrzeby 113.2.2. Czynniki wpływające na rozwój rynku 123.3. Analiza rynku gwarantowanych usług 12 3.3.1. Transport 123.3.2. Kwatery 123.3.3. Usługi dodatkowe 13 3.4. Plan marketingowy 133.4.1. Sposoby dystrybucji 133.4.2. Strategia reklamowa 143.4.3. Strategia cenowa 15
IV Rozdział Plan organizacji
4.1. Procesy modernizacyjne 16
4.1.1. Plan remontów i działań modernizacyjnych 16
4.1.2. Koszty produkcji 17
V Rozdział Analiza ekonomiki biznes planu.
5.1 Elementy systemu użytkowego. 19
5.2. Ekonomiczne wskaźniki przedsiębiorstwa. 21
5.3. Wyliczenie punktu zwrotu. 22
Analiza S.W.O.T. 23
Literatura 25
ROZDZIAŁ I OPIS PRZEDSIĘWZIĘCIA PODSTAWOWE CELE
Głównym celem biura turystycznego jest udzielanie wartościowych usług i zaspokajanie przyszłych nabywców w zakresie podróżowania.
Chcemy, aby Nasza oferta była skierowana do ludzi na każdej płaszczyźnie wiekowej. Będą to zarówno ludzie młodzi jak i tzw. Bussines class.
Najwyższa jakość i szeroki asortyment naszych ofert będzie stanowił o renomie naszej działalności.
Niskie ceny naszych IMPREZ skuszą niejednego potencjalnego konsumenta.
Będziemy dążyć do tego aby w przyszłości posiadać własne pensjonaty hotele itp., pragniemy zwiększyć swoje dochody przynajmniej o 15% rocznie oraz uzyskać potencjalny rynek swoją stałą agresywną strategią sprzedaży produktu wspomaganą wysoko jakościowymi usługami oraz z różnych form wspomagania sprzedaży np. reklamą.
W. w. warunki stanowią o konkurencyjności naszej spółki, co w przyszłości może zaowocować poprzez zaistnienie na europejskim rynku. 1.2. MOŻLIWOŚCI I SZANSE RYNKOWE


(…)

… O PRZEDSIĘBIORSTWIE
2.1.1.NAZWA, SIEDZIBA, STATUS, BANK
Nazwa: „ŻANMICHAEL” Siedziba: Status prawny: spółka jawna bank nr konta: Bank PEKAO S.A.
I Oddział w Radomsku
ul. Krakowska 65
nr konta 10701542-359875-3569-6651
Nr identyfikacyjny podatnika podatku VAT
584-00-00-265
2.1.2 PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI
Przedmiot: biuro podróży Wkład: naszą działalność rozpoczynamy z własnym kapitałem uzyskanym z rodzinnych…
…, zakwaterowanie, posiłki, pozostałe usługi(bilety wejściowe na wszelkiego rodzaju imprezy, ubezpieczenie). -Forfaitingowe wycieczki: (Dokonywane są na zamówienie klienta, to znaczy według ich własnych programów i ich życzeń). - Szkolne wycieczki (zielone szkoły) - Tematyczne wycieczki.
3.4.2. STRATEGIA REKLAMOWA
Przygotowana strategia rozwoju firmy zakłada pełną koordynację działań związanych z wprowadzaniem…
… utrzymać stabilne ceny przy zachowaniu i zwiększaniu jakości oferowanych usług ROZDZIAŁ IV PLAN ORGANIZACJI 4.1 PROCESY MODERNIZACYJNE 4.1.1. PLAN REMONTÓW I DZIAŁAŃ PRODUKCYJNYCH
Założenie działalności gospodarczej;
Nabycie lokalu;
Wynajem firmy modernizacyjnej;
Nabycie materiałów remontowych;
Remont lokalu;
Zakup mebli i akcesoria;
Urządzenie lokalu;
Założenie kas fiskalnych, komputerów i zabezpieczeń…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz