Organizacja procesu zarządzania strategicznego

Nasza ocena:

3
Wyświetleń: 539
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Organizacja procesu zarządzania strategicznego - strona 1

Fragment notatki:

ORGANIZACJA PROCESU ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO 1. ORGANIZACJA PROCESU TWORZENIA I WDRAŻANIA STRATEGII 1 **** metoda partycypacyjna *****- demokratyzacja, szerokie kręgi zaangażowania pracowników + łatwiejsze zaangażowanie się w pracę nad strategią przedsiębiorstwa + prosta droga (duże możliwości) zdobycia ciekawych projektów strategicznych - trudności w wypracowywaniu wyrazistego opracowania strategicznego, - trudności utrzymania w tajemnicy koncepcji zarządzania strategicznego 2****Praca nad strategią w zorganizowanym gronie ekspertów. - może to być wąski krąg najwyższego kierownictwa lub też wyspecjalizowany zespół ekspertów, którym zaleca się zaplanowanie strategii: + łatwość opracowania autorskich koncepcji
+ eksperci z zewnątrz mogą zasilić plan strategii świeżym spojrzeniem, doświadczeniem, nowatorstwem
- trudno o dostateczne rozpoznanie sytuacji przedsiębiorstw (dot. ekspertów z zewnątrz)
- trudno odczytać strategię(dot. ekspertów z zewnątrz)
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz