negocjacje w Europie - marketing międzynarodowy

Nasza ocena:

3
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1624
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
negocjacje w Europie  - marketing międzynarodowy - strona 1

Fragment notatki:

Prezentacja zawiera materiały z przedmiotu negocjacje z zakresu: negocjacje w międzynarodowym biznesie. Składa się z 11 slajdów zapisanych w formacie ppt. Prezentacja wskazuje na różnice kulturowe między krajami europejskimi w kontekście spotkań biznesowych i daje rady jak należy negocjować z poszczególnymi państwami, co jest wymagane a czego należy unikać podczas rozmów. Wyróżnia dwa typy kultur: kultury protransakcyjne, umiarkowanie ceremonialne, monochromatyczne i powściągliwe, kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne o zróżnicowanym podejściu do czasu i ekspresyjne oraz kultury umiarkowanie propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne o niestałej ekspresyjności. Przedstawia informacje na tematy takie jak: długość i rodzaj spotkań, opóźnienia, typ powitania, język biznesowy, sposób formułowania wypowiedzi, dystans osobisty podczas spotkania, rodzaj prezentacji, typ umowy i oferty sposobu zachowania i prowadzenia negocjacji wśród takich krajów jak: Wielka Brytania, Niemcy, Szwecja, Francja, Włochy, Rosja i Polska.
... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz