Logistyka - pojęcia marketingu, omówienie

Nasza ocena:

3
Wyświetleń: 427
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Logistyka - pojęcia marketingu, omówienie - strona 1 Logistyka - pojęcia marketingu, omówienie - strona 2

Fragment notatki:

POJĘCIA MARKETINGU MARKETING- jest złożonym procesem wewnątrz społeczeństwa w ramach którego przewiduje się strukturę popytu , zwiększa się popyt oraz nabywców poprzez wyprodukowanie odpowiednich produktów , popieranie sprzedaży , wymianę i fizyczny przepływ towarów .
( def. Ekspertów z UNI Ohio - lata 40 )
MARKETING- jest procesem planowania i kreowania dóbr , kształtowania cen , promocji i dystrybucji i dóbr i usług . W celu stworzenia wymiany , która zaspokoi potrzeby indywidualnych i zorganizowanych nabywców .
( def. Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingowego-1985 rok )
MARKETING- oznacza odpowiednie planowanie , koordynację i kontrolę wszystkich działań przedsiębiorstwa ukierunkowanych na aktualne i potencjalne rynki zbytu .
( def. Mefferta i Schencka 1986 r. )
MARKETING-jest świadomie zorientowanym na rynek procesem podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie .
( def . Mefferta i Bloosa 1991 r. )
MARKETING-jest rynkową zorientowaną polityką przedsiębiorstwa ze wszystkimi wynikającymi stąd konsekwencjami .
( def . Tietza 1988 r. )
MARKETING-jest koncepcją myślenia i działania zorientowaną na kształtowanie popytu i rynku, przenikającą całą politykę i system zarządzania przedsiębiorstwa
( def. Niedera 1977 r.)
MARKETING-jest szczegółową koncepcją planowania i działania, w której wszystkie czynności w przedsiębiorstwie zorientowane są konsekwentnie na aktualne i przyszłe wymogi rynku .
( def. Weissa 1990 r.)
MARKETING-jest zintegrowaną koncepcją myślenia i podejmowania decyzji w rynkowo zorientowanym przedsiębiorstwie.
(def. Potha 1988 r. )
MARKETING -jest zintegrowaną czynnością zorientowaną na zaspokojenie aktualnych i potencjalnych potrzeb i życzeń nabywców poprzez proces wymiany.
(def. Kotlera i Amstronga 1988 r.)
MARKETING- jest zintegrowanym zbiorem instrumentów i działań związanych z badaniem i kształtowaniem rynku, opartych na rynkowych regułach postępowania.
(def. Rutkowskiego i Wrzoska 1992 r.)
MARKETING- prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na kierowaniu przepływem dóbr materialnych i usług od producenta do konsumenta lub użytkownika.
( Antoni Kantecki)
MARKETING- jest to system aktywności ekonomicznej, która kreuje produkty i usługi, ustala ich cenę, promuje je i sprzedaje dla zaspokojenia nabywców.
(W.J.Stanton)
MARKETING-jest aktywnością, która zmierza do osiągnięcia własnych celów instytucji.
(O.C.Ferrell)
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz