Logistyka - marketing, omówienie

Nasza ocena:

3
Pobrań: 21
Wyświetleń: 756
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Logistyka - marketing, omówienie - strona 1

Fragment notatki:

Marketing-mix to zbiór narzędzi marketingowych, które przedsiębiorstwo stosuje w celu realizacji zamierzonych celów marketingowych na docelowym rynku działania. Można wyróżnić bardzo wiele narzędzi marketingu-mix, np. 4P Produkt, Cena, Dystrybucja, Promocja.
Metoda - świadomie stosowany, uporządkowany i sprawdzony co do swej skuteczności sposób działania.
Obrotu towarowego struktura funkcji w ujęciu szczegółowym: 1) dostosowanie produkcji do istniejącej i potencjalnej pojemności rynku (potrzeb społecznych), 2) czynna, organizatorska rola w planowaniu i inicjowaniu produkcji, 3) kształtowanie potrzeb , preferencji i popytu konsumentów i użytkowników, 4) kształtowanie systemu informacji rynkowej dla nabywców i producentów, 5) aktywna rola w dziedzinie polityki cen, 6) skracanie czasu realizacji masy towarowej i przyspieszenie całego procesu reprodukcji, 7) zmniejszenie nakładów związanych z procesem realizacji towarów, 8) transformacja form wartości, 9) przemieszczanie towarów, 10) magazynowanie i przechowywanie towarów, 11) organizacja procesu zakupu i sprzedaży towarów.
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz