KONCEPCJA EFEKTYWNOŚCI - Przejaw realizacji funkcji można traktować jako efekty (poziom) walory swiadczenia usług. Działania i przeds. na rzecz realizacji tych funkcji znajdujących wyraz w nakładach.
KONCEPCJA JAKOŚCI(TIME CENT) - Pernamentna cecha ulepszania systemów produktów w przeds.Swiadomość o roli kompleksowej jakości.
KONCEPCJA LEAN MANAGEMENT - zintegrowane zarządzanie zorientowane na optymalizację struktury i efektów ekonomiczno- rynkowych w całym łańcuchu tworzenia wartości. Celem jest stale rosnąca produktywaność i eleastyczność stopnia produkcji przy równoczesnej redukcji zatrudnienia, produkcji, zmniejszenia inwestycji. KONCEPCJA LOGISTYKI - Jest ona osadzona w realiach rynku tj. bazą i przesłanką wszystkich działań i decyzji oraz powiązan w sferze log. powinno być podejście zorientowane na wymogi rynku oraz mozliwości jego kształtowania i rozwoju.
KONCEPCJA LOGISTYKI MARKETINGOWJ (WG KRULISA- RANDY) - Jest to zintegrowana funkcja marketingu, zorientowana na realizację jego celów. Funkcja t a obejmuje różnorodne, współzależne czynności komponenty systemu log. ) które regulowane w procesie zintegrowanych przepływów towarowych i informacyjnych bezpośrednio wpływają na kształtowanie i realizację celów marketingowych.
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)