Telewizja interaktywna - strona 2

note /search

Fuzje i przejścia

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem
Pobrań: 14
Wyświetleń: 749

zrealizować plany telewizji interaktywnej. Dodatkowo, dzięki Warner Music, AOL będzie w stanie zaistnieć...

Działania marketingowe przedsiębiorstw - wykład

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Zarządzanie marką
Pobrań: 406
Wyświetleń: 1351

Moduł IV    Działania  marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych    Słowa kluczowe:  •  Produkt  •  Cena  •  Dystrybucja  •  Promocja  •  Potrzeba  •  Marketing relacji  •  Kapitał ludzki      1. Globalny/międzynarodowy marketing mix .      Współczesne  koncepcje  marketingu  mix  w  zn...

Zarządzanie wiedzą zagadnienia do egzaminu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Zarządzanie wiedzą
Pobrań: 2730
Wyświetleń: 3871

ZARZĄDZANIE WIEDZĄ Bell - teoria społeczeństwa postindustrialnego (cztery stopnie rozwoju od momentu pojawienia się ludzkości na ziemi (2-4 mln lat temu): - preagrarny z dominacją zbieractwa i myślistwa, - agrarny z gospodarką rolną i obróbką metali, - industrialny (od pocz. XIX w.) z produkcj...