Sponsoring - strona 30

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa 2

  • Analiza finansowa
Pobrań: 560
Wyświetleń: 4389

ANALIZA STRATEGICZNA PRZEDSIĘBIORSTWA Na przykładzie „BOGMAR” Sp. Z o.o.Wstęp I. Charakterystyka Przedsiębiorstwa „Bogmar” Sp. Z o.o. 1. Misja, cele, zadania II. Analiza otoczenia 1. Metody scenariuszowe 2. Analiza sektora 1. Otoczenie rynkowe 1. Krajowy rynek sprzętu AGD 2. Rynek wyrobów ...

Biznes plan - spółka akcyjna

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Pobrań: 56
Wyświetleń: 2863

BIZNES PLANSPIS TREŚCI 1. Wstęp3 2. Charakterystyka przedsiębiorstwa4 Nazwa i siedziba przedsiębiorstwa4Historia przedsiębiorstwa4 2 Status prawny, na podstawie którego działa przedsiębiorstwo5 2 Przedmiot działalności6 2 Misja6 2 Zasoby kapitałowe7 2 Rynek zbytu i otoczenie przedsiębiorst...

Adamski, Historia mediów i dziennikarstwa

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Pobrań: 574
Wyświetleń: 1785

  1        Historia mediów i dziennikarstwa        Materiały z wykładów dla studentów I roku  Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa na UKSW w Warszawie        Spis tre ś ci:  HISTORIA MEDIÓW I DZIENNIKARSTWA – WYJA Ś NIENIE POJ ĘĆ  2   HISTORIA KSI Ąś KI I DRUKU5   HISTORIA PISMA 5   MATE...

Streszczenie podręcznika Altkorna

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1456

MARKETING ROZDZIAŁ 1 1. Definicje marketingu: a) ujęcie klasyczne – jest to odpowiednie planowanie, koordynowanie i kontrola wszystkich działań przedsiębiorstwa ukierunkowanych na aktualne, potencjalne rynki zbytu b) wg Kotleta – jest to proces społeczny i zarządczy, dzięki któremu jednostki i grup...

Marketing - materiały i pytania

  • dr Mariusz Kuziak
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 2527
Wyświetleń: 11795

Ponadto, notatka porusza zagadnienia takie jak: etapy badań marketingowych, źródła informacji wykorzystywane w procesie badawczym, dobór próby badawczej, metody zdobywania informacji, analiza SWOT, strategie marketingowe przedsiębiorstwa, macierz Ansoff`a, strategia kształtowania pola rynkowego prz...

Prawo - Świadomość prawna

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1428

Przedmiot jest prowadzony przez Zbigniewa Naworskiego na Unwiersytecie Mikołaja Kopernika. Dokument ma 85 stron i porusza zagadnienia takie jak: istota prawa, świadomość prawna, różnice między prawem a moralnością, świadomość prawna, norma prawna, przepis prawny, stosunek prawny, prawo podmiot...

MSK - Polityka Unii Europejskiej

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Pobrań: 245
Wyświetleń: 3416

CZYNNIKI SPRAWCZE ROZWOJU MSK: 1. POLITYCZNY; -doświadczenia II wojny św. Dowiodły, że w warunkach ugruntowanej swiadomości narodowej, fizyczna i psychiczna przemoc przestały być skuteczną formą rozpowszechniania kultury, więc wspólczesne msk zostały połaczone z w wysokim stopniu z pokojową polityk...

Nowe trendy -marketing

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 175
Wyświetleń: 1589

nowe trendy - markgeting Agnieszka Sokołowska ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM INTELEKTUALNYM W MAŁYM PRZEDSIĘBIORSTWIE PRACA WYRÓŻNIONA W KONKURSIE NA NAJLEPSZE DYSERTACJE DOKTORSKIE Warszawa 2005 © Copyright by Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych Al. Niepodległości 162, lokal 150 02-...