Skala interwałowa - strona 6

note /search

Badania marketingowe - notatki w wykładów

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Badania marketingowe
Pobrań: 581
Wyświetleń: 2450

I. WPROWADZENIE Badania marketingowe to działalność polegająca na zdobywaniu danych o rynku i o konkurencji. Funkcją badań marketingowych jest dostarczanie informacji w celu wsparcia kierownictwa przedsiębiorstw w podejmowaniu trafnych decyzji. Badania marketingowe wiążą daną organizację z je...

Obraz studenta

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1869

"Obraz studenta w opiniach mieszkańców po-znania". Praca licencjacka. Obraz studenta w opiniach mieszkańców poznaniaPlan raportu. SPIS TREŚCI. WSTĘPI. TEORETYCZNO-METODOLOGICZNE PODSTAWY BADAŃ. I.1. Przyjęte założenia ogólnometodologiczneI.2. Upojęciowienie przedmiotu badańI.3. Problematyzacja...

Dydaktyka - Prace przeglądowe

  • Uniwersytet Rzeszowski
  • Dydaktyka
Pobrań: 560
Wyświetleń: 3689

Okoń- wprowadzenie do dydaktyki ogólnej Część pierwsza 1. SYSTEMY I TREŚĆ KSZTAŁCENIA Rozdział pierwszy O PRZEDMIOCIE I METODACH BADAŃ DYDAKTYCZNYCH Problemy oświaty i wychowania zostały podniesione do rzędu najważniejszych zagadnień międzynarodowych, podobnie jak sprawy wyżywienia, energii, ...