Reklama radiowa - strona 8

note /search

Podstawy marketingu / Marketing Streszczenie książki ALTKORNA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 770
Wyświetleń: 5775

Opracowanie treści książki Jerzego Altkorna "Marketing". Bardzo przydatne na egzamin z przedmiotu podstawy marketingu. Każdy z rozdziałów książki jest omówiony z osobna. Treść jest zaprezentowana w postaci wypunktowanych przejrzystych list oraz definicji i omówień. W treści notatki można znaleźć nas...

Streszczenie podręcznika Altkorna

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Pobrań: 21
Wyświetleń: 1456

MARKETING ROZDZIAŁ 1 1. Definicje marketingu: a) ujęcie klasyczne – jest to odpowiednie planowanie, koordynowanie i kontrola wszystkich działań przedsiębiorstwa ukierunkowanych na aktualne, potencjalne rynki zbytu b) wg Kotleta – jest to proces społeczny i zarządczy, dzięki któremu jednostki i grup...

Marketing - materiały i pytania

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 2716
Wyświetleń: 12208

Ponadto, notatka porusza zagadnienia takie jak: etapy badań marketingowych, źródła informacji wykorzystywane w procesie badawczym, dobór próby badawczej, metody zdobywania informacji, analiza SWOT, strategie marketingowe przedsiębiorstwa, macierz Ansoff`a, strategia kształtowania pola rynkowego prz...

Wywieranie wpływyu na ludzi

Pobrań: 189
Wyświetleń: 1645

wywieranie wpływyu na ludzi Cialdini Robert - Wywieranie wplywu na ludzi - Teoria i praktyka Raobert Cialdini WYWIERANIE WPŁ YWU NA LUDZI Teoria i praktyka SERIA PSYCHOL061l SPOŁ ECZNEJ Przekł Bogdan Wojciszke ad GWP GDAŃ SKIE WYDAWNICTWO PSYCHOLOGICZNE Gdań sk, 2000 tytuł oryginał INFLUENCE. SCIENC...

Psychologia reklamy

  • Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku
  • Psychologia reklamy
Pobrań: 441
Wyświetleń: 4683

ksiazka do psychologii reklamy Wywieranie wpływu na ludzi [Robert Cialdini] Strona 1 z 276 Robert Cialdini, "Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka" file://C:\Documents%20and%20Settings\Administrator\Moje%20dokumenty\TEKST 2005-01-16 Wywieranie wpływu na ludzi [Robert Cialdini] Strona ...